  • 71. Data: 2022-02-24 08:34:27
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Z kredytem...

    Nie mam kredytu...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 72. Data: 2022-02-24 08:36:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Jasne. Ale takiego stać na to, żeby ładować przy szybkiej ładowarce za
    > 10x tyle, co ja mogę na taryfie nocnej:)

    Podobnie jak dla kontrastu, znacznego procenta tych co mają 3F w swoich
    domach nie stać na elektryka, ba czasem nie mają na tanie wino :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 73. Data: 2022-02-24 08:59:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2022 o 08:36, Mirek Ptak pisze:

    > Podobnie jak dla kontrastu, znacznego procenta tych co mają 3F w swoich
    > domach nie stać na elektryka, ba czasem nie mają na tanie wino :)

    Wielu.
    A coś to zmienia w temacie?

  • 74. Data: 2022-02-24 10:25:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/02/2022 18:37, Myjk wrote:
    > Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000, K

    > Zapomniałeś dodać że mamy też od lat przeróżne dieselgate a wszelkie normy
    > i ich egzekwowanie to w zasadzie mrzonka, bo tu jest polska kwa!

    > Znowu podstywasz demagogią która nijak się ma do rzeczywistości.

    > Jak możesz uwielbiać skoro nawet nie jeździłeś. Nie potrafisz docenić zalet
    > tych samochodów, wszędzie widzisz tylko i wyłącznie problemy, choć w
    > zderzeniu z rzeczywistością to żadne problemy. Tylko w twojej głowie rosną
    > do niewyobrażalnych rozmiarów, a to wszystko dlatego że wyciągasz wyjątki.

    Zacznijmy od tego, ze to ty masz problem z tym, ze ktos ma inne potrzeby
    niz ty i nie kupuje twoich teorii/wizji. Nie neguje potrzeby istnienia
    EV jako takich i tego, ze dla Ciebie i Konia moga byc one mega wygodne w
    uzytkowaniu, a potrzeba rozplanowania dluzszej podrozy pod przystanki na
    ladowanie i straty czasu z tym zwiazanej nie stanowia dla Ciebie
    problemu. Ile razy musialem wsiasc w auto i zrobic 1700km w jedna strone
    czy to na wakacje, czy z powodu jakies zdarzenia losowego typu pogrzeb
    to jedyne czym sie musialem przejmowac byla dzialajaca nawigacja. Mamy
    rozne problem i sposoby na przezycie swojego zycia i dla jednych na
    dzien dzisiejszy EV to stan umyslu, a dla drugich zloty srodek. Z EV
    obaj mamy tyle samo wspolnego, czyli ani ty ani ja ich nie mamy tylko z
    roznych powodow. Hybryda to nie EV i z ekologia ma tyle wspolnego co
    diesel euro6.

  • 75. Data: 2022-02-24 10:29:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/02/2022 15:10, ii wrote:
> [...]
    gth+eu&oq=average+car+trip+length+eu

    by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

    > No nie, wystarczy go naładować pięć razy :-)

    > Mógłbyś pociągiem jeździć :-)

    Ta, 45 minut do Londynu, przesiadka na Eurostar, ktory mozliwe ze sie
    zatrzymuje w Calais i wtedy kolejna przesiadka zeby pojechac tam gdzie
    chce. Zakladajac, ze akurat nie ma jakiegos strajku.

  • 76. Data: 2022-02-24 11:20:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Feb 2022 01:03:42 +0100, w <6768665307$20220224010345@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Z kredytem...

    Nie mam...

    A kredyt to często w tej chwili 50% wartości mieszkania.

  • 77. Data: 2022-02-24 11:21:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Feb 2022 05:14:27 +0100, w <sv70n3$kuj$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ktoś gdzieś pisał, że mówi o Rumunii albo Niemczech?
    > W Polsce jest tak jak zostało napisane.

    W Polsce i 100% może mieszkać, ale światowego rynku moto to nie obchodzi.
    No, może jak Matołuszek wyprodukuje w końcu ten milyjon elektryków...

  • 78. Data: 2022-02-24 11:31:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2022 o 11:21, r...@k...pl pisze:

    > W Polsce i 100% może mieszkać, ale światowego rynku moto to nie obchodzi.

    A co ma światowy rynek czegoś do polskich sieci energetycznych?
    Bo tego dotyczyła dyskusja w którą się wciąłeś bez ładu, składu i
    potrzeby....

  • 79. Data: 2022-02-24 11:52:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.02.2022 o 10:29, K pisze:

> [...]
    > zatrzymuje w Calais i wtedy kolejna przesiadka zeby pojechac tam gdzie
    > chce. Zakladajac, ze akurat nie ma jakiegos strajku.

    Może wrócisz do literatury :-)

  • 80. Data: 2022-02-24 14:09:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2022 19:37:51 +0100, Myjk wrote:
    > Wed, 23 Feb 2022 14:03:33 +0000, K
    >
    > Jak będzie spełniać normy to oczywiście że zarejestruje.

    > Tak by było, gdyby większość nie myślała tak jak ty i J.F. Ale jak widać po
    > dyskusjach tutaj, jesteście betonem silnie uzbrojonym. Normalnie niczym
    > pawlak co kunia nie chciał sprzedać na rzecz traktora.

    Albo nie mamy ?42k. Albo mamy ... i mamy lepsze sposoby na ich
    wydanie. Lepsze niz jadanie w przydroznych knajpach.

    Ale nie martw sie - samochody elektryczne potanieją (oby), pojawią sie
    uzywane, moze bateria nie bedzie straszyc (oby), przybedzie ładowarek,
    a moze i stacji wodorowych.

    A moze benzyna podrozeje, jak nalozymy sankcje na Rosje.

    Aha - no i wiatrakow przybedzie, fotoogniw, bo co fajnego jest w
    samochodzie na wegiel ...

    J.