  • Data: 2022-12-23 13:51:33
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-12-2022 o 13:33, J.F pisze:

    > Na tankowanie to ja trace 5 minut.
    > Co 600km.

    Kłamiesz.

    > Np ze to na prad z Bełchatowa :-)

    Czyli i tak 10 razy lepiej, niż na ropę od szejków.

    > Choc Ty masz solary i prace w domu, to moze nie :-)

    e-1-kwh-ogniw-do-elektryka-wymaga-4148-kwh-energii-b
    ateria-ogniw-do-auta-elektrycznego-to-280-l-benzyny/

    > Zakladajac, ze rzetelnie policzyli, to mamy tam 207kWh na kazdy 1kWh
    > baterii. Stosunek 200:1, zwroci sie po 200 pelnych ladowaniach,

    Ale co Ty liczysz?
    Napisali wyraźnie - po spaleniu 280 l benzyny.
    To jest jakieś 3000 km przebiegu ice.

    > A czemu im wyszlo 21kkm czyli 1400 litrow benzyny ... no pomysl.

    Zaniżyli ilość benzyny spalanej faktycznie przez benzyniaki.

    > Jedno moglem przegapic.

    Nic nie przegapiłeś, tylko celowo głupa udałeś.

    > Podaj swoje jeszcze raz.

    Poszukaj sobie na grupie, jak Cię interesuje.

    > Pare razy i zapamietam.

    Nieprawda.
    Z uporem maniaka zwykle wracasz do swoich własnych przemyśleń i nie
    zapamiętujesz całej masy faktów, które zadają im kłam.

    > Ale jak mechanik skonczy robote dwie godziny wczesniej, to co robi?

    Widać dobrze planuję i nie kończy.
    Zresztą - to nie mój problem.

    > Czyli przeglad jest.

    W tesli nie ma.

    A inni nadal chcą zarabiać na serwisie, więc wymyślają tego typu
    absurdalne "potrzeby".
    Np. obowiązkowa wymiana płynu hamulcowego w niespełna rocznym aucie....

    > I nie taki zbędny :-P

    Całkowicie.

    > Ale luzow w zawieszeniu nie moze byc, czy innych usterek,

    Jak są luzy to się na naprawę jedzie, a nie na przegląd.

    > ani baterii od Hyundaia,

    A potem łżesz jak pies, że niby coś zapamiętujesz.

    Tego też niby ani razu nie widziałeś, że już z 3 razy dementowałem
    aktualność twoich wątpliwości w tym temacie?