  • Data: 2010-07-09 03:22:33
    Temat: Re: Woda w benzynie - jak wykryć?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "slawek" <s...@h...pl> wrote in message
    news:4c3645f4$0$2587$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Oj Pszemol, stężone bywają różne ciekawe rzeczy - na przykład
    > taki etanol, 50%, straszna trucizna to jest. Straszna.

    Czego to dowodzi? Jesteś pewny że rozumiesz co napisałem?

    > Węgiel, antracyt, to prawie 100% węgiel, stężony jak cholera. Benzyna
    > - toż to dopiero jest niebezpieczna, stężona, mieszanina różnych związków
    > organicznych! (Czy na stacji paliw wypełniasz formularz jakiś?!)

    Napisz mi co to za substancję kupowałeś - porozmawiamy o stężeniach...

    > O tym że woda jest stężona - to pewnie sam wiesz. (Przy okazji, powielasz
    > mit o możliwości zatrucia się wodą - znasz jakikolwiek udokumentowany
    > przypadek? Teoretycznie można wskutek hiperwentylacji umrzeć - czyli nie
    > oddychaj za głęboko!)

    Sugerujesz że można wypić 2-3 litry wody duszkiem i nic Ci nie będzie? :-)

    > Głupota przepisów sprowadza się do tego, że nijak nie jest powiązany z
    > RID/ADR. Ale to tak na marginesie i zupełnie niepotrzebne, bo pewnie sam
    > wiesz co i jak i nawet dlaczego.

    Przepisy mają stanowić pewne uogólnienie i jeśli znajdziesz jakiś
    szczególny przypadek w którym się nie sprawdzają to nie znaczy
    że udowodniłeś ich niepotrzebność w ogólności...