  • 181. Data: 2011-02-17 15:57:55
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-17 15:36, marian z campingu pisze:

    > http://dadrl.pl/docs/wniosek_do_tk.pdf

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale to już wiemy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 182. Data: 2011-02-18 09:15:33
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego ju=?ISO-8859-2?Q?=BF_jest!?=
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nieprawda, przekonywali, że nakaz jest po to, że w słoneczny letni dzień
    > samochód na światłach widać lepiej.
    > Co pewnie jest prawdą, niemniej wcale nie oznacza, że bez świateł go nie
    > widać wcale i że trzeba w takich warunkach świecić.
    > Jedno jest pewne, motocyklistów dzięki niemu nie widać lepiej.

    Sprawa dla mnie bezsprzecznie oczywista, nie na podstawie badań
    a własnych doświadczeń. Nie będę opisywał bo robiłem to już parokrotnie.
    W słoneczny piękny dzień uniknąłem przynajmniej dwóch "przykrych"
    sytuacji. i choćby z tego powodu będę jeździł na światłach,
    nawet jak zakażą takiej jazdy:).
    Ewidentna, nie podlegająca dyskusji (dla normalnie myślących) jest
    sytuacja, nie włączania świateł przy zmniejszającej się widoczności
    (mgła, deszcz, zmierzch).

    Artur(m)

  • 183. Data: 2011-02-18 09:18:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Całe szczęście, że się nie urodzili 100 czy 200 lat wcześniej, bo byśmy
    > wszyscy mówili po rusku lub niemiecku.
    > Zgodnie z tym co władza kazała.

    mam nadzieję, ze jako człowiek inteligentny, przeczytasz to jeszcze raz
    i zrozumiesz błąd w swoim myśleniu.

  • 184. Data: 2011-02-18 09:31:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    > a własnych doświadczeń. Nie będę opisywał bo robiłem to już parokrotnie.
    > W słoneczny piękny dzień uniknąłem przynajmniej dwóch "przykrych"

    nie no co ty, powinieneś się w takim razie udać do okulisty i oddać prawo
    jazdy :)

  • 185. Data: 2011-02-18 13:42:28
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Ewidentna, nie podlegająca dyskusji (dla normalnie myślących) jest
    > sytuacja, nie włączania świateł przy zmniejszającej się widoczności
    > (mgła, deszcz, zmierzch).

    Nie pierwszy raz się z Tobą zgadzam :-) ale skoro ktoś nie włączał
    świateł w takich warunkach, to narażał się na mandat jeszcze przed
    nakazem "mijania24h". Więc problem leżał w egzekucji tego przepisu.

    pozdrawiam
    mario

  • 186. Data: 2011-02-20 18:31:03
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 17 Lut, 13:52, Ktostam <k...@m...pl> wrote:
    > tak będzie chciała Europejska Mumia (jakby nie patrzeć po coś te światła
    > do jazdy dziennej od lutego są w każdym pojeździe wymagane).

    Po to żeby nie jeździć na światłach mijania.