  • 111. Data: 2011-02-17 10:28:19
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-17 10:22, marian z campingu pisze:

    > Nie sądzę. Wczoraj wieczorem szedłem z psem i w ciągu 20 minut naliczyłem 5
    > samochodów z przepalona jedną żarówką świateł mijania

    Zgadłem!!! :)

    Tylko że moim zdaniem jest dokładnie na odwrót - dzięki obowiązkowi swiecenia w
    dzień,
    łatwiej stwierdzić na bieżąco brak świateł, a i bardziej się tego pilnuje jeśli się
    wie że policja widzi usterkę jak na dłoni.

  • 112. Data: 2011-02-17 10:39:00
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

> [...]
    > się
    > wie że policja widzi usterkę jak na dłoni.

    Ciekawe w jakiś sposób stwierdza się to w dzień, chyba po tym czy światła
    odbijają się od zderzaka, a i tego zwykle nie widać. Nie pisz, że czujnik
    przepalonej żarówki to wykryje, bo ile samochodów ma takie coś, 5%?
    Jakoś w normalnych czasach nie widziało się tyle cyklopów, a już samochód bez
    żadnego światła po jednej stronie to był ewenement.
    Teoria jak widać nie zawsze musi się pokrywać z praktyką.
    Poza tym ile milicjantów zwraca uwagę na przepalone światło? Jeszcze nie
    wiedziałem, żeby ktoś taki został zatrzymany. Raz zwróciłem uwagę patrolowi,
    że jedzie samochód bez jednego światła, to tylko wzruszyli ramionami i poszli
    dalej.

  • 113. Data: 2011-02-17 10:39:13
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego ju=?ISO-8=?iso-8859-2?Q?=3D=3Fiso-8859-2=3FQ=3F859-2=3D3FQ=3D3F=3D3DBF=3D5Fjes?==?iso-8859-2?Q?t!=3D3F=3D3D=3F=3D?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-17 10:28:06 Cavallino

    > Masz do tego prawo, inni mają prawo interpretować go inaczej.

    W takim razie niech "inni" się skupią na faktycznych
    korzyściach wynikających z tego nakazu, a nie
    medialno-politycznych powodach jego istnienia.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 114. Data: 2011-02-17 10:40:22
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

    > Hmmm hmmm... jak się żarówka w dzień przepali, to potem w nocy nie swieci! Zgad
    > łem?

    No, jeszcze jak się bez przerwy używa świateł, to po kilku latach obłyśniki
    odbijają dużo mniej światła.

  • 115. Data: 2011-02-17 10:40:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 2011-02-17 10:28:06 Cavallino

    > W takim razie niech "inni" się skupią na faktycznych
    > korzyściach wynikających z tego nakazu,

    Jakich korzyściach?
    Ja widzę same straty.

  • 116. Data: 2011-02-17 10:42:27
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    http://dadrl.pl/docs/peter.heilig2.pdf

  • 117. Data: 2011-02-17 10:45:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijipct$oa4$...@i...gazeta.pl...

    > Nie sądzę. Wczoraj wieczorem szedłem z psem i w ciągu 20 minut naliczyłem
    > 5
    > samochodów z przepalona jedną żarówką świateł mijania i dwa z uszkodzoną
    > instalacją po jednej stronie, bo nawet pozycyjne się nie świeciły.

    mówiłem żes popłynął :)

    > I widzisz, jakiś ty płytki.

    skoroś ty taki głęboki, to teraz wykaż związek przyczynowo skutkowy,
    pomiędzy świeceniem w dzień, a nieprzestrzeganiem obowiązującego prawa, no i
    oczywiście udowodnij, że ci sami debile, co teraz nie dbają o oświetlenie,
    dbali by o nie, jakby nie było nakazu ;)

  • 118. Data: 2011-02-17 10:47:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijiqbk$s4r$...@i...gazeta.pl...

    > Ciekawe w jakiś sposób stwierdza się to w dzień,

    naprawdę nie wiesz?

    włączasz światła, wychodzisz z auta i obchodzisz je naokoło, to naprawdę
    działa :D

  • 119. Data: 2011-02-17 10:48:58
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-02-17 10:40:22 marian z campingu

    > No, jeszcze jak się bez przerwy używa świateł, to po kilku latach
    > obłyśniki odbijają dużo mniej światła.

    ROTFL
    Za normalnych czasów tego nie było!

    --