  • 11. Data: 2010-05-07 01:20:57
    Temat: Re: Własnie przebili mi opone - ile km można na feldze ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Nie macie tam
    > Ĺźadnego?
    >
    > A tak poważnie to jaka dziura? Jeśli nie jest za duża to pewnie zapas w
    > sprayu wystarczy, jeśli jest większa to moĹźesz prĂłbować ją czymś zakleiÄ
    > ‡
    > i wpsikać do środka ten spray. Trochę ciśnienia będzie, jak będziesz
    > jechał wolno, to może nie uszkodzisz felgi, jeśli będziesz jechał
    > zupełnie bez ciśnienia to raczej na pewno będzie nadawała się na śmietnik
> [...]

    Węża nie ma, ale jest 2 safrane z 3 dobrymi oponami "na alu" obok :)
    tylko z tego drugiego to nie szło żadnej śruby odkręcić (chyba
    tam 4 letnie były).

    A poważnie to z opony niewiele już chyba zostało...

    wsiadłem, odpaliłem jak się klimatronik rozpędził to ruszyłem
    nie słysząc za wiele - bo wiało.
    Gaz na 70% mocy (silnik słaby) po czym coś nie szło, to decha
    i na dziurach (bo łuk zaraz był) to nie poczułem poczułem że coś
    nie prosto jedzie - coś w zawieszeniu zaczęło walić, nacisnąłem
    stop na klimie żeby posłuchać i... wysiadam opona gdzieś tam "wkręcona"
    w felgę.

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-05-07 01:37:21
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > Jak z kopa nie da rady, to może kluczem spróbuj? ;)
    > MSPANC

    kilka (dziesiąt) ostatnich linijek C++ w pracy i będę
    się z tym zaraz szarpał :)

    już mnie kusi żeby temu >>mścicielowi<< co mi przebił oponę (już w 2 aucie)
    (a wczoraj jeszcze nasłał straż miejską żeby odholować poprzednie safrane
    na parking policyjny - za moje i WASZE pieniądze, gadaliśmy z 20 minut !
    przynajmniej straż miejska to normalni ludzie, i właściciele alf - w tym
    nowszego modelu 166 - ŁADNE auto ;) ), tak temu mścicielowi co przebuił
    oponę postawić te 2 safrany centralnie w jego najlepszym miejscu pod
    mieszkaniem, niech se (akcja dzieje się w Krakowie) chodzi daleko po swoje
    auto !

    o i wymienic lancie na nowe i mu ze soatwić, aaaaaale miejsca zajmą 3x5x3
    metra no z 9x5 metra kwadratowego, >>ale urwał <<- miściwy się coś robie,
    wracam do pracy, cześć pa!

    przez idiotów będę się szarpał z tym 70minut, jak nie więcej po nocy !

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-05-07 09:27:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    to pisze:

    > Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    > uszkodzonej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    Temat wątku od razu wywołał banana na mojej gębie, bo byłem pewien,
    że lada chwila pojawi się "to" i wąż ogrodowy.

  • 14. Data: 2010-05-07 09:59:55
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-07 01:37, Michał pisze:

> [...]
    > wracam do pracy, cześć pa!
    >
    > przez idiotów będę się szarpał z tym 70minut, jak nie więcej po nocy !

    Tak się zastanawiam czy w C++ piszesz tak samo jak w ojczystym. Jeśli
    tak, to może jakiś były klient się mści?

    A.

  • 15. Data: 2010-05-07 10:07:35
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Jeśli pisze tak, jak traktuje auta to na pewno :)

    > A.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2010-05-07 10:16:13
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 7 Maj, 09:27, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Temat wątku od razu wywołał banana na mojej gębie, bo byłem pewien,
    > że lada chwila pojawi się "to" i wąż ogrodowy.

    Ja na widok tematu bylem pewien ze to wlasnie 'Michal od Safrane' jest
    autorem ;-)

    --
    pzdr
    Alex

  • 17. Data: 2010-05-07 12:06:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    " Michał" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > już i tak nie działa (w strzepacha), ile na feldze można pojechać ?
    > 6km można ? auto prowdzadzi się ok bez opony (przednia), na dziurach się

    Gdzie ty pracujesz? W gettcie dla albanskich uchodzcow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-05-07 12:34:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 20:30:53 +0200, "Lewis"
    >Ja zrobiłem jakieś 200km. Z opony zostały tylko ranty i czoło bierznika.

    Musieliscie miec jakies dobre opony [P-zero czy podobna seria ?]

    Normalnie to balbym sie 100m przejechac bez powietrza - opona pojdzie.
    Choc raz przejechalem 500m i przezyla ..

    J.

  • 19. Data: 2010-05-07 12:37:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 23:20:57 +0000 (UTC), Michał wrote:
    >Węża nie ma, ale jest 2 safrane z 3 dobrymi oponami "na alu" obok :)
    >tylko z tego drugiego to nie szło żadnej śruby odkręcić (chyba
    >tam 4 letnie były).

    Na przyszlosc:
    -smarowac sruby przy zmianie opon,
    -dobry klucz kupic,
    -metrowa rure na przedluzke,
    -spray do opon w bagazniku, gdyby sie jednak nie udalo.

    >A poważnie to z opony niewiele już chyba zostało...

    Ale co - pocial solidnie, przebil, czy tylko powietrze spuscil
    wentylkami ?

    J.

  • 20. Data: 2010-05-07 12:37:46
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Normalnie to balbym sie 100m przejechac bez powietrza - opona pojdzie.
    > Choc raz przejechalem 500m i przezyla ..

    P6000 225/45/17
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]