eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWłasne dziecko - nauka elektronikiRe: Własne dziecko - nauka elektroniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Własne dziecko - nauka elektroniki
    Date: Tue, 27 Oct 2009 14:57:53 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256673502 9324 204.248.56.195 (27 Oct 2009 19:58:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 19:58:22 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8064.206
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8064.206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:574387
    [ ukryj nagłówki ]

    "tatko" <t...@n...spam> wrote in message news:hc7i5m$t8s$1@opal.futuro.pl...
    > Mam potomka we wczesnym stadium szkoły podstawowej, garnącego się do
    > tatusia pracy, lutowania itd. Zacząłem uczyć assemblera AVR ale powiem
    > szczerze, że po 2 lekcjach, w formie zabawy, nie wiem co dalej :-)
    > Nie wiem czego uczyć i jak bardzo przyciskać.
    > Napisaliśmy sobie
    >
    > ldi r16,0b11111111
    > out DDRD,r16
    >
    > ldi r16,0b10101010
    > out PORTD,r16
    >
    > no i nie do końca sobie radzę jak to tłumaczyć :-) Zacząłem z kubeczkiem i
    > karteczką. Kubeczek to r16, a na kartce napisaliśmy liczbę....
    >
    > Jak uczyć tego pomocyyyyy ? Dziecko nie może załapać abstrakcji ale
    > znieniać zapalone ledy potrzfi już samo. Czy są jakieś wytyczne od czego
    > zacząć uczyć, czego itp ?
    > Przecież nie wyjaśnię liczb szesnastkowych jeżeli nie umie liczyć
    > normalnie.

    Tu nie problem w systemie szesnastkowym lecz w rozumieniu
    pojęć abstrakcyjnych typu "ksiądz" jako "pan w czarnym kitlu"
    a nie konkretnie "ksiądz Ryszard z czerwonym nosem co na
    kolędę przyszedł". Czy też pojęć trudnych nawet dla niektórych
    dorosłych jak pojęcie "zmiennej". Mam koleżankę na kursie
    komputerowym (trzydzieści parę lat) i nie rozumie pojęcia
    zmiennej... Ty oczekujesz tego od 8-10 latka... zlituj się :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: