  • 1. Data: 2012-11-27 11:48:07
    Temat: Właściwości płyty P4GPL-X
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Czy to możliwe żeby płyta Asus P4GPL-X miała taką właściwość że nie
    obsługuje kart grafiki na PCI, tylko na PCI-E?
    IMO musi obsłużyć grafikę również PCI (a konkretnie S3) a jak nie chce to
    znaczy że płyta uwalona, nieprawdaż?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-11-27 17:16:39
    Temat: Re: Właściwości płyty P4GPL-X
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługuje kart grafiki na PCI, tylko na PCI-E?
    > IMO musi obsłużyć grafikę również PCI (a konkretnie S3) a jak nie chce to

    Może ona tak ma
    Moja płyta z PCI-E nie obsługuje karty grafiki PCI-E i co jej zrobić?
    Konkretnie MSI K9AGM nie startuje z Asusem ATI Radeon HD5450 (EAH5450
    SILENT)

    Ale ze staruszkiem GF7600 już działa.
    Spróbuj innej karty.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-11-27 17:28:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 17:16:39 +0100, Irokez napisał(a):

    > Ale ze staruszkiem GF7600 już działa.
    > Spróbuj innej karty.

    Kiedy cholera nie mam żadnej PCI-E :) A z tych PCI niewielki wybór i z
    żadną nie działa.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-11-27 18:11:22
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > obsługuje kart grafiki na PCI, tylko na PCI-E?
    > IMO musi obsłużyć grafikę również PCI (a konkretnie S3) a jak nie chce to

    Czasami (jakies awarie) wkladam stara grafe na PCI
    do nowych kompow z PCI-E i jakos zawsze dzialalo...

  • 5. Data: 2012-11-27 18:18:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:11:22 +0100, Q napisał(a):

    > Czasami (jakies awarie) wkladam stara grafe na PCI
    > do nowych kompow z PCI-E i jakos zawsze dzialalo...

    Ech, przed chwilą pożyczyłem grafikę PCI-E od sąsiada i z nią też nie
    działa. No to mamy temat zamknięty :)
    --
    Jacek