  • 101. Data: 2014-09-09 17:21:45
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: atm <...@v...pl>

    Podobno bedzie live: http://www.apple.com/live/

  • 102. Data: 2014-09-09 17:29:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/9/2014 11:18 AM, atm wrote:

    > Hehe, spoko. Wezme tez kilka workow foliowych bo w nocy moze byc zimno
    > https://www.youtube.com/watch?v=JDsKChgVmlA

    dobra, dobra. będziesz chciał innych kolejkowiczów poddusić i wykupić
    ich przydział. podoba mi się. przyłączam się do planu.
    btw. właśnie przed tym sklepem, co w wideo, nie ma teraz żadnej kolejki.
    <rs>

  • 103. Data: 2014-09-09 17:43:29
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ich przydział. podoba mi się. przyłączam się do planu.
    > btw. właśnie przed tym sklepem, co w wideo, nie ma teraz żadnej kolejki.

    Szkoda, to juz nie bedzie ten sam klimat.

  • 104. Data: 2014-09-09 17:59:09
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/9/2014 11:43 AM, atm wrote:

    > Szkoda, to juz nie bedzie ten sam klimat.

    może to też jest dowód na zmiany klimatu? <rs>

  • 105. Data: 2014-09-10 02:52:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
    > btw. właśnie przed tym sklepem, co w wideo, nie ma teraz żadnej kolejki.

    Czemu?
    Sponsorzy się wycofali czy daty okazały się wybiegać za daleko w przyszłość?
    Wrzesień 19-go... a może później bo 19-tego obiecano pierwsze "wysyłki".