  • Data: 2014-09-05 02:04:28
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/4/2014 6:45 PM, Marek wrote:
    > inscenizacja, mam
    >
    > Ale ona pasuje do wyobrażenia o przeciętnym userze iphona, więc się nie
    > czepiaj. Btw co to jest apple 5?

    i to jest wlasnie problem tych, ktorzy maja takie wyobrazenia.
    jednak to nie jest inscenizacja ani fake. bylo o tym w programie
    Robertsa. to byla bezdomna dziewczyna, ktora wynajeto do siedzenia, ale
    z tego co pamietam nie reprezentowala zadnej firmy. oczywiscie jak
    siedziala w kolejce nie chcial byc gorsza od innych i w czasie wywiadu
    pieprzyla co jej slina na jezyk przyniosla. ledwo wiedziala co to apple
    jest.
    Roberts kiedy zobaczyl jakie, ten klip ma powodzenie, chcial ja odnalezc
    i zrobic jeszcze jeden wywiad, moze wspomóc. pytal w swoim programie
    radiowym, czy ktos ją zna. pare osob zadzwonilo, mowili, ze ze ja znaja,
    ze widzieli jak pchala koszykl sklepowy ze swoim dobytkiem. nie wiem czy
    Roberts ja znalazl czy nie. nie sledzilem sprawy. <rs>