  • 21. Data: 2017-01-03 10:40:01
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: masti <g...@t...hell>

    LordBluzg(R) wrote:

    > "Irokez" wydumał(a) w wiadomości ID news:586acb36$0$5144$65785112@news.neostrada.pl
    >>> http://tech.wp.pl/elegancki-smartwatch-ktorego-bater
    ia-trzyma-30-dni-tak-to-mozliw

    > ...a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

    zwłaszcza automatyczny :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2017-01-03 11:50:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 09:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    > "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID

    > Ale to celowo :-)

    Najpierw piszesz że rzeczy pierwszej potrzeby, nawet celowo nie
    zostawiasz a później piszesz że zostawiasz?

    > Smartwatch co sie boi wody ma te same wady, wiec nie ma co twierdzic, ze
    > to zalety :-)

    Przecież większość smartwaczy jest wodoodporna :> Nie kombinuj.

    --
    LordBluzg(R)

  • 23. Data: 2017-01-03 12:01:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 10:31, J.F. pisze:
    [...]

    > Telefon w kieszeni koszuli tez nie przeszkadza.

    Szczególnie jak się nachylisz nad urwiskiem :D

    > Tak troche nie dowierzam w te wodoodpornosc.

    Bo jesteś lajkonik i nie próbowałeś. Ja pływam, kompię się i nic się nie
    psuje. Obczaj sobie filmik:

    https://www.youtube.com/watch?v=buUSMGBo-pw
    [...]

    > Zestaw glosnomowiacy w aucie.
    > Choc czasem przydaje sie dyskrecja ... ale tej smartwatch tez nie zapewnia.

    Zapewnia. Wystarczy przyciszyć i przyłożyć do ucha. Zestawu
    głośnomówiącego w samochodzie nie przyłożysz do ucha. Jest jeszcze jedna
    sprawa. Totalnie nie szanuję rozmówcy, który mówi do zestawu
    głośnomówiącego z odległości większej niż metr, gdzie słyszę zawory i
    panewki jego bolidu, głośniej niż jego samego, szczególnie przekaźnik
    kierunkowskazu. Taki egocentryzm gadacza, który sprawił sobie zestaw,
    mając w najnizszym poszanowaniu rozmówcę, sciąga go w moich oczach do
    pełnej wiochy i nieogarningu zwykłej słuchawki BT :)

    > To dopiero musi byc upierdliwe, pamietac o przekierowaniach co chwila :-)

    Widzisz, najpierw przeczytaj a później daj odpowiedź, bo wychodzi ci to
    jakoś dziwnie, Poniżej masz odpowiedź, na Twoje insynuacje ale może
    obejrzyj?
    http://www.samsung.com/pl/support/skp/htv/18417

    > No moze.

    Hmm, kłócisz się z faktami? Dobre :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 24. Data: 2017-01-03 12:03:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Najpierw piszesz że rzeczy pierwszej potrzeby, nawet celowo nie
    >zostawiasz a później piszesz że zostawiasz?

    Nie pisalem ze celowo - raczej wlasnie nie celowo.
    Telefonu nie zapominam, wiec phonewatch zaleta nie bedzie.

    Moze nawet byc wada, jak sie zapomne i z nim na reku pojde poplywac
    :-)

    >Przecież większość smartwaczy jest wodoodporna :> Nie kombinuj.

    A testowal ktos ?

    bo w wododornosc zlacz pod napieciem to tak niezbyt wierze.

    J.

  • 25. Data: 2017-01-03 12:21:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 12:03, J.F. pisze:

    > Nie pisalem ze celowo - raczej wlasnie nie celowo.
    > Telefonu nie zapominam, wiec phonewatch zaleta nie bedzie.
    >
    > Moze nawet byc wada, jak sie zapomne i z nim na reku pojde poplywac :-)

    Tak ciągle widać że ludzie pływają w samochodach, butach czapkach.
    Zapominają tego. To raczej normalne :)

    > A testowal ktos ?
    >
    > bo w wododornosc zlacz pod napieciem to tak niezbyt wierze.

    Bo nie znasz się na elektronice :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 26. Data: 2017-01-03 13:31:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    ia-trzyma-30-dni-tak-to-mozliw
    > Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

    ...a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

    Można oczywiście dołączyć gadgety w formie...paska, który ma ładowanie
    słoneczne i dodatkowo akumulatory (bransoleta)...wieczna extaza :D Zależy to
    tylko od potrzeb. Mnie osobiście nie przeraża ładowanie smartwacza co
    2/3dni. Zwyczajnie obliguję sobie, że przed spaniem należy się odsiurać,
    najeść, poruch..ć napić i podłączyć sprzęt. Na czas snu nie jest mi
    specjalnie ten sprzęt potrzebny :)
    ---
    A budzenie ?

  • 27. Data: 2017-01-03 16:57:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    > No to wynalazłeś Pebble.

    Pebble już nie istnieje (to tak apropo, jak firma może wykupić inną by
    ją ubić wraz z wszystkimi wynalazkami).
    ---
    Na tym polega kapitalizm oraz ochrona własności :-)

  • 28. Data: 2017-01-03 18:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-03 o 10:31, J.F. pisze:
    [...]
    >Szczególnie jak się nachylisz nad urwiskiem :D

    Raczej nie ma problemu.
    Za to nalezy uwazac z pochylaniem w toalecie :-)

    No i jeszcze np narty - tam istotnie jest pewien problem z wypadaniem

    >Zapewnia. Wystarczy przyciszyć i przyłożyć do ucha.

    Ustawiasz zegarek od "wewnetrznej" strony nadgarstka ?
    Bo i inaczej to IMO troche niewygodnie :-)

    Plus cala ekwilibrystyka grozaca mandatem albo i wypadkiem :-)

    >Zestawu głośnomówiącego w samochodzie nie przyłożysz do ucha.

    moge wylaczyc, moge uzywac sluchawki, jesli mi na dyskrecji zalezy.

> [...]
    >który sprawił sobie zestaw, mając w najnizszym poszanowaniu rozmówcę,
    >sciąga go w moich oczach do pełnej wiochy i nieogarningu zwykłej

    Niektorzy kupili taki "zestaw" razem z samochodem.
    I co - maja teraz nie uzywac ?
    W nowych samochodach w zasadzie standard.

    Owszem - taki "fabryczny zestaw" zazwyczaj dosc dobrej jakosci jest.

    >Widzisz, najpierw przeczytaj a później daj odpowiedź, bo wychodzi ci
    >to jakoś dziwnie, Poniżej masz odpowiedź, na Twoje insynuacje ale
    >może obejrzyj?
    >http://www.samsung.com/pl/support/skp/htv/18417

    Dziwny troche ten opis ... ale to nie jest wodoodporne, wiec sie nie
    liczy :-)

    J.

  • 29. Data: 2017-01-03 18:49:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 13:31, re pisze:

> [...]
    > się odsiurać, najeść, poruch..ć napić i podłączyć sprzęt. Na czas snu
    > nie jest mi specjalnie ten sprzęt potrzebny :)

    Normalnie, tak jak spacja przed pytajnikiem :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 30. Data: 2017-01-03 19:11:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 18:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2017-01-03 o 10:31, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > Raczej nie ma problemu.
    > Za to nalezy uwazac z pochylaniem w toalecie :-)

    Albo nad wanną, chociaż w/g Ciebie kazdy telefon jest wodoodporny :D

    > No i jeszcze np narty - tam istotnie jest pewien problem z wypadaniem ...

    Nie tylko. Nie kazda koszulka ma kieszeń...ale jak widać nie masz
    potrzeby smartwacza więc raczej zysków też nie ogarniesz :)

    > Ustawiasz zegarek od "wewnetrznej" strony nadgarstka ?

    Dokładnie tak samo mam z tym problem, jak z klepaniem spacji przed
    pytajnikiem. Nie sprawia mi to żadnego problemu i robię to specjalnie :)

    > Bo i inaczej to IMO troche niewygodnie :-)

    Cotyniepowiesz? Wstawianie spacji przed pytajnikiem jest niewygodne?
    Zdumiewające :D

    > Plus cala ekwilibrystyka grozaca mandatem albo i wypadkiem :-)

    Ojojo, to już lepiej trzymać tel w ręce. Rzeczywiście to naprawdę
    cyrkowa sztuczka, przekręcenie smartwacza na nadgarstku :D
    [...]

    > Dziwny troche ten opis ... ale to nie jest wodoodporne, wiec sie nie
    > liczy :-)

    Film obejrzałeś?
    Hmm, dziwne. w klasie szczelności producent podaje że do 1m można
    zanurzać, ja używam 1,5 roku i pływam na basenie.

    BTW https://www.youtube.com/watch?v=Lkc3QtHoGZ0 ale widać że
    najzwyczajniej brniesz w swoje fantazje :D

    --
    LordBluzg(R)