  • 11. Data: 2017-01-02 22:50:48
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-02 o 21:39, LordBluzg(R) pisze:

    > Zależy od modelu.
    > np
    > http://tech.wp.pl/elegancki-smartwatch-ktorego-bater
    ia-trzyma-30-dni-tak-to-mozliwe-6034805863134337a

    Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2017-01-02 23:06:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2017 22:50:48 +0100, Irokez napisał(a):

    > Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

    No to wynalazłeś Pebble.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 13. Data: 2017-01-02 23:34:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:586aa3f3$0$15199$65785112@news.neostrada.pl

    > telefonu tez nie zostawiam. Inne rzeczy moge zapomniec, ale nie te
    > pierwszej potrzeby :-)
    > Wodoodporny ? Bo zostawie gdzies na plazy i zniknie :-(

    Właśnie go zostawiłeś na plaży :p
    Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 14. Data: 2017-01-02 23:48:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-02 18:10, J.F. wrote:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > A na smartfona wymagajacego ladowania codziennie sie godzisz ?

    ja włącze w tryb UltraStamina to mam telefon na 17dni (czysty telefon
    bez funkcji smartwacza).
    Normalnie spokojnie starcza na dwa dni - a jak ograniczam się z
    internetem, to dojdzie do 3 dni.
    Na wyprawy dalsze i bliższe (w zależności od sytuacji) - wystarcza i ...
    nie mam wyjścia - godzę się z tym faktem, by podładować lub wspomagam
    się power bankiem gdy jestem poza cywilizacją.

    Zegarek ma baterię słoneczną (silnik ecoDrive) i nie wyobrażam sobie,
    bym musiał co dwa dni pamiętać, że mam go naładować bo ... mi zgaśnie w
    połowie dnia.

  • 15. Data: 2017-01-02 23:50:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-02 23:06, P.B. wrote:

    > No to wynalazłeś Pebble.

    Pebble już nie istnieje (to tak apropo, jak firma może wykupić inną by
    ją ubić wraz z wszystkimi wynalazkami).

  • 16. Data: 2017-01-02 23:55:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-02 21:39, LordBluzg(R) wrote:

    > Zależy od modelu.
    > np
    > http://tech.wp.pl/elegancki-smartwatch-ktorego-bater
    ia-trzyma-30-dni-tak-to-mozliwe-6034805863134337a

    ten z linku w/w ma dokładnie te same funkcje jak MiBand 2'ka (ale jest w
    ładniejszej/poważniejszej formie).
    Dodatkowo aplikacja Notify & fitness w wersji PRO przekaże nazwę osoby
    dzwoniącej, czy dowolną wiadomość sms/hangouts/email na ekranik
    (niestety tylko pierwsze 18 znaków).
    Natomiast potwierdzam, że spokojnie na 40 dni wystarcza na jednym ładowaniu.
    https://www.tabletowo.pl/2016/07/19/recenzja-xiaomi-
    mi-band-2-taniej-opaski-z-ekranem-i-pulsometrem/

  • 17. Data: 2017-01-03 00:03:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Irokez" wydumał(a) w wiadomości ID news:586acb36$0$5144$65785112@news.neostrada.pl
    ia-trzyma-30-dni-tak-to-mozliw
    > Niech wsadzą wyświetlacz typu e-papier i będzie pół roku :)

    ...a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

    Można oczywiście dołączyć gadgety w formie...paska, który ma ładowanie słoneczne i
    dodatkowo akumulatory (bransoleta)...wieczna extaza :D Zależy to tylko od potrzeb.
    Mnie osobiście nie przeraża ładowanie smartwacza co 2/3dni. Zwyczajnie obliguję
    sobie, że przed spaniem należy się odsiurać, najeść, poruch..ć napić i podłączyć
    sprzęt. Na czas snu nie jest mi specjalnie ten sprzęt potrzebny :)

  • 18. Data: 2017-01-03 09:48:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    "Irokez" wydumał(a) w wiadomości ID

    >...a zwykły zegarek nakręcało się codziennie :p

    Od tego czasu tez nastapil postep :-)

    >Można oczywiście dołączyć gadgety w formie...paska, który ma
    >ładowanie słoneczne i dodatkowo akumulatory (bransoleta)...wieczna
    >extaza :D

    Nie bardzo - u nas czasem malo slonca, a gadzety coraz bardziej
    pradozerne.

> [...]
    >najeść, poruch..ć napić i podłączyć sprzęt.
    >Na czas snu nie jest mi specjalnie ten sprzęt potrzebny :)

    SW, telefon, tablet, zona, dzieci - i ladowarek zaczyna brakowac :-)

    A teraz jeszcze pojedz gdzies poza dom.

    przy czym ... 2-3 dni to i mnie by nie przerazalo, ale jak sie te
    nowoczesne telefony uzywa, to godziny nie wytrzymuja :-(

    J.

  • 19. Data: 2017-01-03 09:51:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID

    >Właśnie go zostawiłeś na plaży :p

    Ale to celowo :-)

    >Heh, te rozkminy z samozaprzeczeniem :)

    Smartwatch co sie boi wody ma te same wady, wiec nie ma co twierdzic,
    ze to zalety :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-01-03 10:31:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-02 o 20:03, J.F. pisze:

    >No jasne, szczególnie w majtach na plazy lub gdziekolwiek :)
    >Zwyczajnie, smartwacz na ręce nie przeszkadza w kieszeni, torbie itp.
    >ZAWSZE wolne ręce :]

    Telefon w kieszeni koszuli tez nie przeszkadza.

    >Oczywiście.

    Tak troche nie dowierzam w te wodoodpornosc.

    >Ma bardzo dobry, można też wspomagać się słuchawką BT bo ja np nie
    >lubię jak wszyscy słyszą z kim rozmawiam.

    Sluchawka BT dziala i ze zwyklym telefonem.

    >Nie zauważyłem. Funkcja "pustej dłoni" nadrabia z nawiązką.

    Zestaw glosnomowiacy w aucie.
    Choc czasem przydaje sie dyskrecja ... ale tej smartwatch tez nie
    zapewnia.

    >No jest. Masz wybór że możesz nosic to i to, razem/osobno. W
    >zależności od potrzeby.

    >Hmm, to zalezy od zboczenia. Jedni z uporem maniaka wstawiają spację
    >przed pytajnikiem, wbrew zasadom a innych stać na przekierowania na
    >inny numer (SIM).

    To dopiero musi byc upierdliwe, pamietac o przekierowaniach co chwila
    :-)

    No moze.

    J.