  • Data: 2017-01-03 20:06:11
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-03 o 19:35, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > To trzeba uwazac przy zakupie ... koszulek.
    > Gorzej upalnym latem, bo T-shirty to z reguly nie maja.

    > Zaczalem doceniac duzego smartfona ... i tak na oko SW mi kiepsko pasuje
    > do koncepcji :-)
    >
    > A podawane zalety wydaja sie malo istotne, szczegolnie, jesli mozna je
    > realizowac tez z normalnym smartfonem.

    > Ale tak nosisz zegarek ?
    > Sa tacy, ktorzy tak lubia, ja akurat wole "normalnie".

    > Jak sie ma luzny pasek, to sie sam obraca gdy nie trzeba, a jak mniej
    > luzny, to juz trudniej obrocic ... jednoczesnie trzymajac kierownice i

    Hmm, a przed jazdą nie mozna obrócić? A jeśli ktoś ma automat albo nie
    macha ciągle biegami? Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma,
    podobnie u Ciebie jest ze wspomnianą spacją :D
    [...]

    > No wlasnie film obejrzalem. Pod sam koniec robi sie ciekawie:
    > -wilgoc i plyny moga uszkodzic twoje urzadzenie, dopilnuj aby bylo suche,
    > -nie pozwol, aby woda zetknela sie z ekranem dotykowym ... ekran moze
    > ulec uszkodzeniu.
    >
    > Ktos tu klamie :-)

    Ale filmik z GearS w szklance już wyciąłeś :)

    No raczej Ty, skoro olałeś specyfikację techniczną (IP67), gdzie podana
    jest klasa szczelności ale próbujesz dyskutowac i bić się z faktami :)

    "Cały Samsung Gear S jest chroniony przed dostępem wody. Standard IP67
    oznacza, że możemy go zanurzyć na głębokość 1 metra i trzymać tam 30
    minut. Nic mu się nie stanie od zwykłego prysznica."

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-gea
    r-s-test.html

    > Samsung jak rozumiem ... ale filmu nie obejrzales do konca :-)

    Obejrzałem i nawet mnie to zaciekawiło, podobnie jak istniejąca kiedyś
    aplikacja do badania poziomu cukru...wycofana i niemozliwa już do
    "sciagnięcia". Jak i kilka innych fajnych apek i ficzerów...obecnie
    niedostępne. Wychodzi że Samsung zmienia zdanie ale może to być wynikiem
    braku rozumienia ich technologii. Lepiej powiedzieć że coś nie jest
    wodoodporne niż bić się z debilami, którzy próbują to udowodnić :)

    Ale pewnie Ciebie to bardzo ciekawi i sobie sam doczytasz, bo widać że
    bardzo interesuje Cię taki smartwacz i szukasz ideału :)

    BTW mam cały czas ze sobą S5 (smartfon) i nie znoszę wyciągać go co
    chwilę z kieszeni, żeby zobaczyć sms, czy dokonać wyboru odebrania
    rozmowy lub innej informacji. Bardzo często mam zajęte ręce i nie pasuje
    mi być rewolwerowcem sięgającym do kabury czy kieszeni. Telefon siedzi
    sobie w kieszeni i nim go wyjmę to lubie wiedzieć czy warto. Ponadto
    gest przyłożenia dłoni do smartwacza wycisza natychmiast dzwonek.
    Funkcja dla mnie bezcenna, gdyż uważam, że jeśli prowadzę rozmowę
    lokalnie to telefon może sobie poczekać. Nie znoszę gdy podczas lokalnej
    rozmowy ktoś zwyczajnie przeszkadza :)

    --
    LordBluzg(R)