  • Data: 2017-01-03 19:46:20
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2017 o 17:24, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale pytam czym właściwie smartwatch jest???
    > Ponieważ wyobrażam sobie jako taki mini-smartfonik na rękę

    I taka jest prawda z moim LG Watch Urbane 2 3G na Android Wear

    > z może takimi różnicami:
    > - małe rozmiary, mały ekranik

    U mnie okrągły 480x480 pikseli

    > - mała bateria, ale ponieważ ekranik też mały więc może wystarczać
    > na długo?

    Bateria u mnie to tylko 570mAh, a wiec to nie cała 1/6 baterii z mojego
    Samsunga S7Edge.

    > - malutka kamerka, choć akurat kamerki i tak są malutkie w
    > normalnych telefonach

    Nie ma, ale i nie potrzebuję.

    > - mały głośnik i czuły mikrofon kierunkowy - wystarczające do
    > rozmowy bez przysuwania do ucha (jak w Star-Treku

    To się sprawdza, czasami jak zapomnę zestawu głośnomówiącego włączyć, to
    odbieram i trzymając ręce na kierownicy, mogę normalnie rozmawiać,
    rozmówca mnie słyszy, a ja słyszę rozmówcę.

    > - sensor do pomiaru tętna

    Ma, ale rzadko używam, więc się nie wypowiem :)

    > Powiedzcie, potwierdźcie więc, smartwatch'a można traktować jako
    > autonomiczny telefon który pozwoli na normalne prowadzenie rozmów
    > bez żadnych dodatkowych akcesoriów?

    Własnie mój :)
    Tu masz opis.

    http://lg.gadzetomania.pl/58566,lg-watch-urbane-2-te
    st-recenzja-opinia

    A ja ze swojej strony powiem, że mam go od czerwca i już nie wyobrażam
    sobie bez niego życia. W firmie S7 leży na standzie (ładowarka), a ja
    już nie pędzę co chwilę do telefonu, bo dzwoni. Teraz widzę kto dzwoni i
    mogę odebrać lub odrzucić.
    Dodatkowo, mam w LG druga kartę SIM "na kartę" i mam na nią ustawione
    przekierowania, gdy nie odbieram lub jestem "zajęty". Jak odejdę na
    kilkadziesiąt metrów i BT nie działa, a ja nie słyszę telefonu, to po
    przekierowaniu, mogę rozmawiać z zegarka.

    Ja głównie traktuję go jako przedłużenie smartfona i bardzo często na
    spacerze nie wyciągam w ogóle smartfona z kieszeni, bo wszelkie
    powiadomienia przeczytam na zegarku.
    Od Androida Wear 2, który ma się pojawić niedługo smartwatch ma być
    jeszcze bardziej autonomiczny, bo teraz "ok, Google" działa, nie
    wiedzieć czemu, tylko po sparowaniu ze smartfonem, mimo, że mam internet
    w smartwatchu.

    Do tego ma WiFi(powiadomienia) oraz NFC, w związku z tym po wydaniu AW2,
    będę mógł korzystać z Android Pay. Tak więc wychodząc na rower nie tylko
    nie będę musiał brać smartfona, ale nawet portfela.

    Co do ładowania nigdy nie sprawdzałem jak długo wytrzyma, bowiem zegarek
    na noc podłączam do ładowarki, tak samo jak smartfona.
    Po przełączeniu z 3G na 2G, wystarczające do dzwonienie na zegarku,
    zegarek przy średnim wykorzystaniu powinien wytrzymać 2 doby. Niestety
    przy moim częstym poruszaniu się samochodem po zadupiach, przy włączonym
    3G potrafił pod koniec mieć 15%, w związku ze słabym zasięgiem 3G.

    LG ma fajnie umiejscowiony głośniczek z boku, dzięki czemu zawsze go
    słychać. Mój poprzedni smartwatch Samsung Gear S miał głośniczek od
    spodu i często musiałem specjalnie trzymać rękę, żeby słyszeć rozmówcę.
    Tutaj tego nie ma. Nie wiem jak Gear S3 ma głośniczek, ale brak SIMa
    dyskwalifikuje w moich oczach każdy smartwatch.

    Do czego jeszcze używam smartwatcha? Do sterowania PowerAmpem na
    smartfonie. Smartfon mam w kieszeni, słuchawki BT na uszach, a utworami
    steruję na smartwatchu, pauzuje, wznawiam, ściszam itp. Świetna i szybka
    sprawa

    Masz pytania wal śmiało, odpowiem :)

    Pozdrawiam

    KOMTUR