  • Data: 2017-01-03 19:35:45
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-03 o 18:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    > [...]

    >Albo nad wanną, chociaż w/g Ciebie kazdy telefon jest wodoodporny :D

    Nad pelna wanna to sie rzadko pochylam z telefonem w kieszonce :-)

    >Nie tylko. Nie kazda koszulka ma kieszeń...

    To trzeba uwazac przy zakupie ... koszulek.
    Gorzej upalnym latem, bo T-shirty to z reguly nie maja.

    >ale jak widać nie masz potrzeby smartwacza więc raczej zysków też nie
    >ogarniesz :)

    Zaczalem doceniac duzego smartfona ... i tak na oko SW mi kiepsko
    pasuje do koncepcji :-)

    A podawane zalety wydaja sie malo istotne, szczegolnie, jesli mozna je
    realizowac tez z normalnym smartfonem.

    >Dokładnie tak samo mam z tym problem, jak z klepaniem spacji przed
    >pytajnikiem. Nie sprawia mi to żadnego problemu i robię to specjalnie
    >:)

    Ale tak nosisz zegarek ?
    Sa tacy, ktorzy tak lubia, ja akurat wole "normalnie".

    >Ojojo, to już lepiej trzymać tel w ręce. Rzeczywiście to naprawdę
    >cyrkowa sztuczka, przekręcenie smartwacza na nadgarstku :D

    Jak sie ma luzny pasek, to sie sam obraca gdy nie trzeba, a jak mniej
    luzny, to juz trudniej obrocic ... jednoczesnie trzymajac kierownice i
    bieg zmieniajac :-)

    >>> obejrzyj?

    >Film obejrzałeś?
    >Hmm, dziwne. w klasie szczelności producent podaje że do 1m można
    >zanurzać, ja używam 1,5 roku i pływam na basenie.

    No wlasnie film obejrzalem. Pod sam koniec robi sie ciekawie:
    -wilgoc i plyny moga uszkodzic twoje urzadzenie, dopilnuj aby bylo
    suche,
    -nie pozwol, aby woda zetknela sie z ekranem dotykowym ... ekran moze
    ulec uszkodzeniu.

    Ktos tu klamie :-)
    Samsung jak rozumiem ... ale filmu nie obejrzales do konca :-)

    J.