    Date: Sun, 17 Jan 2016 22:06:02 +0100
    From: Jawi <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wkrętarka aku zasilana z sieci

    W dniu 2016-01-17 o 20:14, Irokez pisze:
> [...]
    Da się, jak kolega napisał niżej, tylko ekonomicznie może być mało
    opłacalne jak
    zasilacz trzeba robić od podstaw. Lepiej kupić nowy akumulator ;)

    > Napięcie jakie, prąd jaki, co to w ogóle jest?
    > Moja rozsądnie potrzebowała by zasilacza 18V 30A czyli mało rozsądnie.

    Nie wiedziałem, że wkrętarki mają silniki takiej mocy. Sądziłem, że nie
    dochodzą do 200W.
    Akurat ostatnio spotkała mnie potrzeba użycia wkrętarki, mam taką
    zasilaną 12V. Aku padł oraz pękł zatrzask do akumulatora. Po prostu
    podłączyłem zwykły prostownik samochodowy. Musiałem podłączyć się za
    mostkiem bo automatyka prostownika głupiała, podczas pracy brała około
    6A, udar prądowy podczas startu na pewno był większy, nie sprawdzałem już.