  • 11. Data: 2010-11-23 22:31:26
    Temat: Re: Wjechano mi w dupę - muszę szybko podjąc decyzję
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-23 22:15, Tomasz Pyra wrote:
    > Masz prawo do naprawy która kosztować będzie nawet 100% wartości
    > samochodu przed szkodą.

    Rzecz w tym ze 100% wartości samochodu przed szkodą to zapewne netto z
    jakiegoś tajnego katalogu cen z przyszłosci :/

    > Kit o szkodzie całkowitej gdzie będą chcieli dać Ci za to tyle że nawet
    > na zderzak z lakierowaniem nie wystarczy jest obliczony na klienta który
    > weźmie te kilka stów, spuści głowę i będzie się z tym bujał sam.

    Wiem, ja nie jestem takim klientem ;)

    > W Seicento z tyłu jest solidna belka do której zamontowane jest całe
    > tylne zawieszenie. Więc jeżeli nie było uderzenia bezpośrednio w koło,
    > to raczej tam nic się nie przestawiło tak żeby samochód miał jeździć
    > krzywo.

    Nie uderzyło w koło. Uderzyło w okolice prawej lampy. Nawet nie wiem
    (ciemno jest) czy podłoga odkształcona. Jeździ prosto i nic nie wyczuwam
    innego niz było. Nawet klapę udało się przy mocniejszym przyp.. zamknąć
    na zamek.

    > Ta szkoda całkowita na krawędzi której balansuje to jest ściema.

    OK. Przemyśle to. Skladaniam się coraz bardziej za warsztatem nie-Fiata
    z bezgotówkową naprawą.

  • 12. Data: 2010-11-23 23:05:43
    Temat: Re: Wjechano mi w dupę - muszę szybko podjąc decyzj
    Od: "Karol" <b...@g...pl>

    > Rzecz w tym ze 100% wartości samochodu przed szkodą to zapewne netto z
    > jakiegoś tajnego katalogu cen z przyszłosci :/

    Nie żaden tajny katoalog tylko zrobia wycene w infoekspercie, którą
    dostaniesz do ręki (albo mailem) I do tej wartości możesz auto naprawić.
    Maja obowiązek zapłacić za taka naprawę.

  • 13. Data: 2010-11-23 23:13:25
    Temat: Re: Wjechano mi w dupe - musze szybko podj?c decyzj
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-23 23:05, Karol wrote:

    > Nie ?aden tajny katoalog tylko zrobia wycene w infoekspercie

    A on jest publicznie dostępny? Znaczy mogę, np. w tej chwili wycenić autko?

  • 14. Data: 2010-11-23 23:44:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Mam coś innego do jazdy. Natomiast utrudnia mi to życie, bo żona musi
    > się klekotać ze mną co psuje masę innych zależności jak przedszkole itp.
    > nawet głupie lawetowanie to 1-1.5h w plecy.
    A ile kosztuje używana lampa do SC? Nie robiłbyś takich oszczędności,
    zainwestował w lampę, założył w 3 minuty taką z kloszem, to pewnie i
    dowód by Ci oddali i mógłbyś sobie potem całymi miesiącami decyzję
    podejmować.

    Maciek

  • 15. Data: 2010-11-24 00:08:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

> [...]
    > zainwestował w lampę, założył w 3 minuty taką z kloszem, to pewnie i
    > dowód by Ci oddali i mógłbyś sobie potem całymi miesiącami decyzję

    Dokładnie, pewnie da się wyrwać na szrocie za 50 zł. Zderzak można
    pokleić taśmą pakową (najlepiej przezroczystą, żeby nie było za bardz-
    widać).

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-24 00:14:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-23 23:44, Maciek wrote:
    > A ile kosztuje używana lampa do SC?

    Zabawne że o tym piszesz. Ostatnio mi ukradli z SC z przodu. Kosztowala
    PZU 2000zł. Nie, nie robie sobie jaj.

    > Nie robiłbyś takich oszczędności,
    > zainwestował w lampę, założył w 3 minuty taką z kloszem, to pewnie i
    > dowód by Ci oddali i mógłbyś sobie potem całymi miesiącami decyzję
    > podejmować.

    Akurat jesli mam naprawiac to *teraz* jest najlepszy czas.

  • 17. Data: 2010-11-24 00:15:02
    Temat: Re: Wjechano mi w dupe - musze szybko podj?c decyzje
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-23 23:16, Sylwester Kwiatkowski wrote:
    > po przyje 1/4 dzie policji, dmucha?e? ???

    Ja nie jechałem. Żona jechała. Nie dmuchała, ale nie wykluczam że
    sprawca dmuchal, coś tam z nim intensywnie i dlugo robili w samochodzie.

  • 18. Data: 2010-11-24 00:43:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Zabawne że o tym piszesz. Ostatnio mi ukradli z SC z przodu. Kosztowala
    > PZU 2000zł. Nie, nie robie sobie jaj.
    A to była tylko lampa, czy blachę pogięli i podrapali, więc było więcej
    roboty? Jak rzeczywiście sama lampa, to szczerze Cię podziwiam. Przede
    wszystkim dlatego, że spłacisz lampę w składkach - popatrz na ceny lamp
    na szrotach.

    > Akurat jesli mam naprawiac to *teraz* jest najlepszy czas.
    Teraz to czujesz się przyparty do muru czasem - to jest najgorszy moment
    na podejmowanie decyzji.

    Maciek

  • 19. Data: 2010-11-24 00:59:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-24 00:43, Maciek wrote:
    > A to była tylko lampa, czy blachę pogięli i podrapali, więc było więcej
    > roboty?

    Obcieli wiązkę kabli i podpieprzyli całą lampę. I nic więcej. Całkowita
    faktura to 2kzł. Alternatywą było wstawienie szrotowej lampki i
    polutowanie drutów w domu. I być może za pół roku szukanie wiązki na
    szrocie ...

    > Jak rzeczywiście sama lampa, to szczerze Cię podziwiam. Przede
    > wszystkim dlatego, że spłacisz lampę w składkach - popatrz na ceny lamp
    > na szrotach.

    Naprawa pokradzieżowa z AC nie podnosi składek.

  • 20. Data: 2010-11-24 01:01:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-24 00:22, Sylwester Kwiatkowski wrote:
    > pewnie dmucha?, ale dobrze wiedzieae ?e kierowca pokrzywdzonego nie dyma? ...
    > btw. pewnie pasa?er da? czasu na imprezie, heh ? :)

    a) nie pije.

    b) naprawde nie ma tu żadnych podtekstów. Zwykły powrót z roboty.