    Date: Mon, 20 Oct 2014 22:24:33 +0200
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wizjer elektroniczny

    On 2014-10-20 21:47, Gotfryd Smolik news wrote:
    > No, jak zdjęcie robi dwie sekundy, to z "tak samo" jest pewien
    > problem.

    To samo w kwestii aktualnej ekspozycji.
    Jak Ci w czasie naświetlania wleci UFO, to oczywiście dostaniesz
    nie to samo. A jak UFO będzie miało włączone światła, to Ci prześwietli
    fotkę. To chyba oczywiste kwestie...

    Mam nadzieję, że ludzie czytający tekst "to samo co na zdjęciu" nie
    sądzą, że kupują wehikuł czasu...

    > Też (wątpię).
    > Technologicznie "zdolność" do sumowania pikseli na samej matrycy
    > występuje przy CCD, hasła "pixel binning" w połączeniu z "CMOS" na razie
    > nie przyuważyłem :)

    Akurat mówiłem o sumowaniu w obróbce, a nie fizycznym zbieraniu sygnału.
    A wątpię z zupełnie innych powodów: zdolności obróbki RAW i grzania
    matrycy. :)

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski