  • Data: 2004-07-30 15:41:16
    Temat: Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami
    Od: Bartłomiej Korupczyński <b...@w...klolik.i-to-tez.org> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 Jul 2004 17:04:13 +0200, na pl.internet.polip, Jakub K. Boguslaw
    napisał(a):

    > logowanie naglowkow tak samo narusza prywatnosc jak logowanie
    > informacji o polaczeniach w sieci (np. z pomoca takich zabawek jak
    > netflow) czy biling telefoniczny.

    Owszem, narusza, ale czy w takim samym stopniu?

    Logując nagłówki, logujesz także temat - a jest to już coś więcej niż dane
    niezbędne do kierowania wiadomości. Chyba że mówimy o logowaniu wybranych
    pól, np. From,To,Message-ID

    --
    http://www.klolik.org