  • Data: 2004-07-29 16:17:17
    Temat: Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami
    Od: Jakub K. Boguslaw <m...@n...aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jul 2004 18:03:22 +0200, "Marcin Olejniczak"
    <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to
    .tez> wrote:

    >Fajnie o ile konkretny problem z ICP sie rozwiazal (mam nadzieje - dzieki
    >KP) to jednak ponawiam pytanie czy na opornych providerow ktorzy maja w
    >pompie i sa wlascicielami klas IP jest jakis bat na nich?

    ISP musi reagowac na zgloszenia. Oczywiscie 'reakcja' jest np.
    powiadomienie emailem klienta o zaistnialej sytuacji. :-)

    Pozdrawiam,
    Madej
    --
    Jakub K. Boguslaw | < madej at aster pl > | NSA
    Na newsy pisze calkowicie prywatnie.