  • 11. Data: 2004-02-01 23:17:57
    Temat: Re: Wirusy
    Od: michal <v...@o...pl>

    Użytkownik Lukasz Trabinski napisał:
    > Kapa <c...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Host www.sco.com not found: 3(NXDOMAIN)

    Podobno wytrzymał całe 17 minut :>

    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-02-01 23:26:08
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:

    > Zaplaci odpowiednia sume Akamai, zeby to wzieli do siebie.

    Czyli właściwie można zarabiać na tego typu akcjach. :)

    --
    *[ ŁT ]*

  • 13. Data: 2004-02-01 23:45:35
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 1 Feb 2004, Lukasz Trabinski wrote:

    > Host www.sco.com not found: 3(NXDOMAIN)

    Szkoda, że nie 127.0.0.1. *g*

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 14. Data: 2004-02-02 01:05:54
    Od: motto <m...@w...pl>

    Kapa w wiadmości <7...@n...onet.pl> napisał(a):

    > Co sądzicie o wirusach paraliżujących świat?
    Hmmmm no wiesz ja nawet nie mam programu antywirusowego. Mówiąc krótko w
    dup*** mam wirusy :P
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683

  • 15. Data: 2004-02-02 07:46:59
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <8...@l...freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Zaplaci odpowiednia sume Akamai, zeby to wzieli do siebie.

    Ale samo www.microsoft.com nie stoi w akamai, chyba ze przeniosa przed samym
    szczytem.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 16. Data: 2004-02-02 10:22:23
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > Ale samo www.microsoft.com nie stoi w akamai, chyba ze przeniosa przed samym
    > szczytem.

    Przeniosa, tak jak zrobili przy okazji Blastera, stad tez slynne
    artykuly o hostowaniu microsoft.com na Linuksie.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 17. Data: 2004-02-02 10:30:14
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    michal wrote:

    > [...]
    >

    > Podobno wytrzymał całe 17 minut :>

    hehe ja bym powiedzial _az_ :)

    m.

  • 18. Data: 2004-02-02 10:41:07
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Sun, 1 Feb 2004 19:19:24 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski
    <l...@t...net> wrote:

    >Kapa <c...@o...pl> wrote:
    >[lukasz@lt lukasz]$ host -t soa sco.com
    >[lukasz@lt lukasz]$ host -t ns sco.com
    >[lukasz@lt lukasz]$ host www.sco.com ns.calderasystems.com

    to ja dodam jeszcze od siebie:
    wiesiek@zosia:~$ host -t A sco.com
    sco.com has address 216.250.128.21

    wiesiek@zosia:~$ host -t MX sco.com
    sco.com mail is handled by 10 mail.ut.caldera.com.

    wiesiek@zosia:~$ host mail.ut.caldera.com
    mail.ut.caldera.com has address 216.250.130.2

    Najwyrazniej tworca wirusa nie sprawdzil do konca adresow.
    Gdyby byla taka akcja jak z domeny boss.com to by sco zmienilo na
    chwile calkowicie delegacje domeny :)

    --
    Wiesiek

  • 19. Data: 2004-02-02 10:48:58
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Sun, 1 Feb 2004 23:26:08 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski
    <l...@t...net> wrote:

    >Czyli właściwie można zarabiać na tego typu akcjach. :)
    Dokladnie... wczoraj przez przypadek w TV zobaczylem co w faktach na
    TVNie pokazuja...

    Pokazywali Kasperskyego, Ktos z symanteca sie wypowiadal, no i ....
    najwazniejsze.. pokazywali usmiechnietego gatesa ktory podpisuje
    zakupione przez kogos windowsy w pudelkach. Ot taka akcja promocyjna.

    W sumie tak na dobra sprawe gdyby doszlo do tego, ze windows jest taki
    marny, to symantec, mcaffe czy inni ktorzy pisza TYLKO pod windowsa
    swoj soft mieli by duzy problem.

    --
    Wiesiek

  • 20. Data: 2004-02-02 16:54:59
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Mon, 02 Feb 2004 11:22:23 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:

    >Przeniosa, tak jak zrobili przy okazji Blastera, stad tez slynne
    >artykuly o hostowaniu microsoft.com na Linuksie.
    I tak sie stalo :(

    host -t a www.microsoft.com
    www.microsoft.com is an alias for www.microsoft.akadns.net.
    www.microsoft.akadns.net is an alias for www2.microsoft.akadns.net.
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.134.157
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.134.221
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.144.188
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.156.252
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.244.188
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.245.92
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.245.156
    www2.microsoft.akadns.net has address 207.46.249.252

    widac ze sie boja.... :)

    --
    Wiesiek