  • 11. Data: 2016-01-20 14:59:58
    Temat: Re: Wirtualny napęd DVD
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-20 o 13:00, TurboPascal pisze:
    > Jednemu przeszkadza hałas oryginału w napędzie, drugi chciałby zagrać w grę,
    > której oryginał ma kolega - tylko jak ten biedny producent ma ich odróżnić
    > od siebie?
    >
    > Kopalnia wiedzy na ten temat:
    >
    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=securom+zabezpie
    czenie+p%C5%82yty+cd+dvd

    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=securom+zabezpie
    czenie+p%C5%82yty+cd+dvd&start=10

    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=securom+zabezpie
    czenie+p%C5%82yty+cd+dvd&start=20

    Też ja nie mam pretensji do producenta, choć i on mógłby się postarać o
    wygodę klienta. Np. oryginalna płyta mogłaby służyć tylko do weryfikacji
    programu.. Później klient ją wyjmuje i można grać bez wycia napędu.
    Dzięki za linki.

  • 12. Data: 2016-01-20 15:11:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    > programu.. Później klient ją wyjmuje i można grać bez wycia napędu.

    Kiedyś były programu zmniejszające "wycie" - jakiś CDspeed czy coś
    podobnego - może teraz też to działa?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2016-01-20 15:25:17
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=securom+zabezpie
    czenie+p%C5%82yty+cd+dvd&start=30
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=securom+zabezpie
    czenie+p%C5%82yty+cd+dvd&start=100

    Jest wysoce prawdopodobne, że użytym zabezpieczeniem jest StarForce:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=%22Alien+Shooter
    +2%22+starforce

    > ... oryginalna płyta mogłaby służyć tylko do weryfikacji programu.
    > Później klient ją wyjmuje i można grać bez wycia napędu.

    W ten sposób w grę grałby właściciel oryginału i jego dwudziestu mieszkających
    w pobliżu kolegów. Nie z nami takie numery.

  • 14. Data: 2016-01-20 15:55:14
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Dodatkowe info: http://www.gamecopyworld.com/games/pc_alien_shooter_
    2.shtml

  • 15. Data: 2016-01-20 16:03:45
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 19.01.2016 o 15:15, Trybun pisze:
    > Czy znacie jakiś program - wirtualny napęd DVD który da radę obsłużyć
    > zabezpieczone płyty z grami? Wypróbowałem już kilka, jednak żaden nie
    > potrafi przejść weryfikacji np. gry Alien Shooter 2.

    Spróbuj może od innej stromy.
    Alien Shooter 2 powinien być dostępny na Steamie.
    Możliwe że na opakowaniu oryginalnej płytki
    znajduje się kod pozwalający na rejestracje gry w bibliotece steamowej.

    Jeśli zainstalujesz potem grę za pomocą klienta Steama,
    to wtedy do uruchomienia gry nie będziesz potrzebował płytki w napędzie
    ale jedynie aktywnego klienta i połączenia internetowego.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2016-01-20 19:23:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 10:09:22 +0100, Trybun napisał(a):

    > A skąd niby bym miał wiedzieć co to za zabezpieczenie? Liczyłem że ktoś
    > na grupie zna jakiś dobry program do tworzenia wirtualnych napędów, i to
    > nim spróbować zgrać grę na dysk twardy komputera.

    Daaaawno już się tym nie zajmowałem - chyba ostatnie testy nagrywarek pod
    kątem tworzenia obrazów / kopii płyt z zabezpieczeniami, to z 16 lat temu
    robiłem. :) Tu masz trochę informacji - ale na ile one aktualne są, to nie
    wiem.
    http://m0001.gamecopyworld.com/games/gcw_cd-backup.s
    html?nf=0

    [ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, ]
    [ a potem pokona doświadczeniem. (znalezione w necie) ]

  • 17. Data: 2016-01-20 19:33:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 06:25:17 -0800 (PST), TurboPascal napisał(a):

    (ciach...)
    > W ten sposób w grę grałby właściciel oryginału i jego dwudziestu mieszkających
    > w pobliżu kolegów. Nie z nami takie numery.

    Jak na razie to wqrwia się legalny nabywca, a 25-ciu kolegów jedzie wersją
    torrent edition głęboko w sempiternie mając upierdliwość zabezpieczeń.

    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 18. Data: 2016-01-20 20:44:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 10:07, Trybun pisze:

> [...]
    > coraz bardziej porysowana. A ja gier nie kupuje na okres, do czasu aż
    > użytkowanie w fizycznym napędzie ją zniszczy. Problem nie w "pirackim
    > narzędziu" a to czy używanie gry w owym "narzędziu" łamie w jakikolwiek
    > sposób umowę między mną - użytkownikiem a producentem. Nie ma takich
    > warunków użytkowania zamieszczonych na opakowaniu czy gdziekolwiek
    > indziej. A więc wracamy do początku - jeżeli znasz to daj namiar na
    > jakiś skuteczny program do tworzenia wirtualnych napędów, który byłby w
    > stanie nagrać obraz płyty z zabezpieczeniem?

    Nie znam takiego programu.
    Znam natomiast taki który załatwi ten problem w sposób jaki
    już podałem. Korzystasz z "mojego sposobu" lub męczysz płytę
    w czytniku. Innej opcji nie znam.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-01-20 20:48:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 16:03, Robert Winkler pisze:

    > Jeśli zainstalujesz potem grę za pomocą klienta Steama,
    > to wtedy do uruchomienia gry nie będziesz potrzebował płytki w napędzie
    > ale jedynie aktywnego klienta i połączenia internetowego.

    Niezły pomysł.
    Do czasu jak przyjdzie mu ochota zagrać w sytuacji braku dostępu do
    sieci. :-)
    Zacytuje klasyka, "jak się nie obrócisz to i tak dupa zawsze z tyłu".

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2016-01-21 10:24:50
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 20:48, RadoslawF pisze:

    > Niezły pomysł.
    > Do czasu jak przyjdzie mu ochota zagrać w sytuacji braku dostępu do
    > sieci. :-)

    Wtedy zagra w trybie offline, w co najwyżej nie będzie możliwy tryb
    multiplayer (a ten akurat w Alien Shooter 2 nie występuje)...