  • Data: 2009-03-18 15:15:26
    Temat: Re: Wirtualna toaletka
    Od: "MarekF" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpqft0$7hv$1@news.wp.pl...
    > Czy jest jakiś plugin na wzór tych wszystkich skarbów, które zajmują
    > kobietą 9/10 szafek w łazience? Przydałby mi się taki do szopa :)
    Na plytce "komputer swiat" 24/2008 jest pelna wersja programu MakeUp Pilot
    4. Zainstalowalem, ale nie sadze, zeby to Cie zadowolilo. Jest tam szminka,
    pedzelki pudry.... Instaluje tez plugina do znalezionego programu na dysku
    , u mnie znalazl Photo Painta Corela.
    Tutaj jest tego opis
    http://www.fotal.pl/artykul/MakeUp_Pilot__wirtualny_
    makijaz_doc12925.html
    Nie ma tam nic czego nie mozna by zrobic w gimpie lub PS.
    Pozdr
    MarekF