  • 151. Data: 2016-11-15 22:25:23
    Temat: Re: Art.3.1 Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:o0fsq6$ef6$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > " unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    > bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    > związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    > kogokolwiek na szkodę."
    > ---
    > Nic tu nie ma o niewjeżdżaniu w inne samochody, czyli można wjeżdżać o ile
    > nie spowoduje się zagrożenia itd jak w powyższym przepisie stoi. Np można
    > wjechać w pojazd unieruchomiony na przejeździe kolejowym (czy zwykłym
    > skrzyżowaniu) by usunąć zagrażające jego pasażerom niebezpieczeństwo.

    To drugi raz ci pokażę palcem (jeszcze nie środkowym) :
    Art. 3.1 " unikać wszelkiego działania, które mogłoby narazić
    kogokolwiek na szkodę."

    Za trzecim razem to już pokażę ci środkowy palec.

  • 153. Data: 2016-11-15 22:40:23
    Temat: Art. 3.1 Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Użytkownik "Budzik"

    > pogadamy jak zrobisz pj... bo wyglada ze to jeszcze przed toba.
    > A moze chodzi o czytanie ze zrozumieniem?
    > ---
    > Ja Ci powiem o co chodzi.
    > krótkiego przepisu nie ogarniasz.

    To przetestuj czy ty "ogarniesz tak krótki przepis" :
    Art. 3.1 PoRD - specjalnie dla ciebie wersja uproszczona :

  • 154. Data: 2016-11-15 23:00:52
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rey48 n...@g...com ...

    > Widział, że kombi go minęło i pojechało dalej.
    > Miał prawo ruszyć natychmiast w momencie, gdy kombi
    > przejechało obok niego.

    Koledzy chyba próbuja udowodnic, ze trzeba czekac, az kombi zniknie za
    horyzontem.
    A jak pojawi sie z powortem, to uciekac, bo w razie "w" i tak bedzie ich
    wina...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 155. Data: 2016-11-15 23:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Np można wjechać w pojazd unieruchomiony na przejeździe kolejowym (czy
    > zwykłym skrzyżowaniu) by usunąć zagrażające jego pasażerom

    No widzisz, takie głupie prawo ze nie napisali wprost: nie wolno wjezdzac w
    samochody czerwone, zielone, smieciarki, autobusy...
    Tak ogólnie napisali...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 156. Data: 2016-11-15 23:12:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    No widzisz, takie głupie prawo ze nie napisali wprost: nie wolno wjezdzac w
    samochody czerwone, zielone, smieciarki, autobusy...
    Tak, kulę ziemską chcieli ogarnąć.

  • 157. Data: 2016-11-15 23:29:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rey48"

> [...]

    Art. 3.1 PoRD - specjalnie dla ciebie wersja uproszczona :
    " unikać wszelkiego działania, które mogłoby narazić
    No, unikaj pisania na niusy by nie narazić czytelników na szkodę -> a w
    cyrku byś nie chciał występować ?

  • 158. Data: 2016-11-16 07:41:21
    Temat: Re: Włączał się. Re: Ja mam
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 22:13, re pisze:
    > No nie, zatrzymało się a następnie zaczęło cofać.

    Czyli powinno ustąpić pojazdowi z prawej strony bo w tym samym czasie
    włączało się do ruchu

    Załamujecie mnie dzieciaki :-)

  • 159. Data: 2016-11-16 08:28:52
    Temat: Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.11.2016 21:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > To byłaby oczywiście przesada.
    > Ale ryzyko mozna minimalizowac :)

    Ale tam było bliżej ulicy, a nuż ktoś wjechałby w niego uciekając przed
    czołówką.
    To by dopiero było...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 160. Data: 2016-11-16 10:52:09
    Od: p...@g...com

    --Troche inna historia.

    ale pasuje .... potraktujmy teraz kombi jako wlaczajace sie do ruchu (z bramy) a rs
    jako tego ktory przekroczyl podwojna ciagla i moze co niektorym nieco sie rozjasni

    pojazd znajdujacy sie na pasie ruchu posiada pierwszenstwo (abstrahujac jak do tego
    doszlo) wlaczajacy sie do ruchu obojetnie cofajace kombi czy wyjezdzajacy z bramy
    musi w tym przypadku ustapic inaczej zostanie uznany za sprawce ...

    P.