  • 161. Data: 2016-11-16 13:20:33
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jakiego powodu kombi chcesz potraktowac jako wlaczjace sie do ruchu a audi jako
    bedace w ruchu skoro audi dostalo jak jeszcze troche go bylo na miejscu parkingowym?

  • 162. Data: 2016-11-16 15:00:49
    Temat: Re: Winny cofający. Re: Ja mam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Ale tam było bliżej ulicy, a nuż ktoś wjechałby w niego uciekając przed
    > czołówką.
    > To by dopiero było...

    I znów prawdopodobienstwo sie kłania :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 163. Data: 2016-11-16 15:04:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Nov 2016 11:00:50 +0000 (UTC), Budzik

    > A 50 metrów wczesniej po prawej miałes
    > 5 miejsc wolnych - nie było lepiej
    > tam stanac? :)

    50m a ja bez kurtki standardowo! :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 164. Data: 2016-11-16 16:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Troche inna historia. Gosc wyjezdza z bramy w swoje prawo. Ulica
    > dwukierunkowa na srodku podwojna ciagla. Sprawdzil swoje lewo i
    > wyjechal. Nadzial sie przodem na wariata co tam wyprzedzal. Zostal
    > uznany za sprawce. Wariat dostal mandat za przekroczenie podwojnej
    > ciaglej.

    Przepraszam, ale widzisz jakas analogie?

    > W przypadku Megrimsa jest jeszcze cos. Nie zrobil nic zeby
    > uniknac stluczki. A mial to w zakresie obowiazkow.

    Dokładnie, mogł przeciez podskoczyc!

    > Tam obydwaj sa
    > winni ale Megrims bardziej.

    Wiadomo, w koncu na filmie widac wyraznie kto w kogo wjezdza cofajac z duza
    predkoscia i nie opanowujac samochodu podczas tego manewru.

    Nie bede odpowiadał na historyjne o samolotach, bo trudno mi teraz znaleźc
    cos równie odbiegajacego od tematu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 165. Data: 2016-11-16 16:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > pogadamy jak zrobisz pj... bo wyglada ze to jeszcze przed toba.
    > A moze chodzi o czytanie ze zrozumieniem?
    > ---
    > Ja Ci powiem o co chodzi. Jesteś kompletny dyletantem w dziedzinie
    > prawa i krótkiego przepisu nie ogarniasz. Nie pierwszy raz zresztą.

    Rozumiem.
    Ale mam sposób zeby te kwestie wyjasnic - mam auto ktore chetnie obije po
    tej stronie.
    Powtarzamy manewr i idziemy do sadu? ;-)

    Boszzz, jak taka prosta sytuacja moze budzic jakiekolwiek watpliwości...?
    Kazdy policjant ci powie, ze o ile w gre nie wchodzi nagłe wyjechanie,
    hamowanie z duzej predkosci etc to zawsze bedzie winny ten kto wjezdza w
    drugiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 166. Data: 2016-11-16 16:25:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No to z innej manki. Obroc kombi o 180 stopni. Przejezdza obok audi tylem, cofajac.
    Zatrzymuje i rusza do przodu, audi w tym samym momencie zaczyna wyjezdzac z miejsca
    parkingowego. Audi juz prawie cale wyjechalo i dostaje strzala. Czyja bedzie wina?

  • 167. Data: 2016-11-16 16:45:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
> [...]
    >momencie zaczyna wyjezdzac z miejsca parkingowego. Audi juz prawie
    >cale wyjechalo i dostaje strzala. Czyja bedzie wina?

    A dla utrudnienia - audi rusza jak kombi jeszcze cofa lub jeszcze
    stoi.

    I zarzut nieustapienia pierwszenstwa staje sie problematyczny.

    Za to pewnie do wypadku by nie doszlo, bo kierowca w kombi by widzial
    co sie przed nim dzieje.

    Chyba, ze taki zbieg czasowy - ruszaja jednoczenie, dalej juz nie
    patrza w krytyczne rogi ...

    J.

  • 169. Data: 2016-11-16 17:44:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > 50m a ja bez kurtki standardowo! :P

    Bez kurtki, za to z ozdobnym wzorkiem na drzwiach ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 168. Data: 2016-11-16 17:44:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > momencie zaczyna wyjezdzac z miejsca parkingowego. Audi juz prawie
    > cale wyjechalo i dostaje strzala. Czyja bedzie wina?

    Nadal tego ktory wjechał w drugie auto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 170. Data: 2016-11-16 18:15:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >Nadal tego ktory wjechał w drugie auto.

    Oj - to nie tak dziala.
    Mozesz wyjechac z parkingu, ja, jadac ulica, w ciebie wjade i wina
    bedzie twoja.
    Bo jechalem dozwolone 50, i nie dales mi czasu na hamowanie.
    Ba - nawet nie mialem obowiazku zachowac szczegolnej ostroznosci.

    W sytuacji o ktorej kogutek pisze co prawda nie ma mowy o 50 i czasu
    na hamowanie powinno byc az nadto, ale przy pewnym zbiegu okolicznosci
    kolizja moze byc, i ciekaw jestem czyja wina bedzie.

    J.