  • Data: 2014-03-11 12:09:30
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-11 09:04, mlodz pisze:
> [...]
    (...)

    > Którym konkretnie? :>

    Zacytowałem powyżej:)

    > Bo to ty użyłeś jakiejś pokrętnej logiki dla wytłumaczenia mojego
    > zdania.

    Zabawne - czepienie się mnie, że J.F psuje kodowanie jest logiką
    pokrętną i jest ona Twojego autorstwa.

    > Podmiotem zaznaczonego zdania było zepsute kodowanie; po
    > prostu wyjaśniłem ci, co miałem na myśli wcześniej.

    Ty mi nie musisz tłumaczyć - wytłumacz to lepiej J.F, a nie mi.
    To nie mój gówniany czytnik je psuje, tylko ten którego
    J.F. używa. Tak, jest w związku z tym gówniany.

    > Jako że nie widzę powodów, dla których miałbym się wypierać twojej
    > logiki... to zdanie poniekąd podzielam. :>

    Mało, że jesteś jest autorem, to jeszcze próbujesz mi ją przypisać?