-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
Date: Sun, 9 Mar 2014 10:23:40 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 87
Message-ID: <lfhbup$9ia$1@node1.news.atman.pl>
References: <lf479o$ntk$1@news.supermedia.pl> <lf58kt$g62$1@news.task.gda.pl>
<lf59h5$5dn$1@usenet.news.interia.pl>
<53163622$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403050058320.2396@quad> <1txuogwkjvunp$.dlg@myjk.org>
<53170268$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
<1pq0ibdtiwjxy$.dlg@myjk.org> <lf7ahs$709$1@news.task.gda.pl>
<lf7aoa$hgj$1@node2.news.atman.pl> <lf7eb1$cfn$1@news.task.gda.pl>
<53174d7b$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403052148390.3020@quad> <l...@m...org>
<Pine.WNT.4.64.1403061057320.1008@quad>
<lf9ijt$86m$2@node1.news.atman.pl>
<5318518f$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
<lfadrq$87c$1@usenet.news.interia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1403070050500.4788@quad>
<lfd6mf$ac3$1@usenet.news.interia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lffdp3$ako$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lffjkl$glc$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: e91-236.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1394357017 9802 46.238.91.236 (9 Mar 2014 09:23:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Mar 2014 09:23:37 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 140308-0, 2014-03-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526708
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA2EAC9A735DE5budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>>>> oczywiste, że powinien przewidzieć iż tam MOŻE ktoś jechać.
>>>>>>> Ale pas był pusty,
>>>>>>
>>>>>> No nie byl skoro inni widzieli, ze nie byl. Nie byl skoro doszlo
>>>>>> do zderzenia.
>>>>>
>>>>> Był. A że potem wskoczył na niego merc to już jest inna inszość.
>>>>
>>>> Żadne potem, przedtem.
>>>> Chyba że narysujesz jakim cudem merc najpierw zderzył się z
>>>> przeciwnikiem, a dopiero potem zmienił pas.
>>>
>>> Moge ci narysowac to o czym mówiłem.
>>> Czyli ze pas był pusty w momencie rozpoczynania manewru przez opla.
>>
>> Problem w tym, że Opel ma obowiązek ZAKONCZYĆ manewr nikomu nie
>> zajeżdżając drogi, a nie ROZPOCZĄĆ.
>
> A jak wielu pisało - merc ma obowiazek jechac tak, zeby nikomu nie
> utrudniac zycia.
Nie miał.
Nie powtarzaj bzdur które ktoś napisał nie przeanalizowawszy sytuacji.
>> Jak długo Twoim zdaniem trwał ten manewr skrętu Opla, że w
>> międzyczasie Merc zdążył zmienić pas, wyprzedzić Nissana, dojechać do
>> skrzyżowania, wjechać na skrzyżowanie i trafić w Opla?
>> Bo on jechał tylko 130, a nie 300.
>
> Ale az 130 w stosunku do np. 10 na godzine ruszajcego opla.
> I az 2,5 x wiecej niz limit dla tego miejsca.
Nic to nie zmienia, a na pytanie nie odpowiedziałeś.
>
>> Po zastanowieniu się mnie coraz bardzo to pachnie wymuszeniem już
>> nawet na Nissanie, a już szczególnie bez uwzględnienia kogokolwiek na
>> drugim pasie.
>>
> Jakos mnie to nie dziwi.
> Nawet nie przeszkadza ci to, ze kierowca nissana nie potwierdza tej
> wersji.
To była jego ocena, niekoniecznie musiała być trafna.
Ale przyjmując jego wersję, tym gorzej to wygląda dla kierowcy Opla, bo
oznacza że jeszcze bardziej drastycznie olał kontrolę sytuacji na drodze.
>
>> Bo nie bardzo wiem, jak interpretować słowa kierowcy Nissana, który
>> rzekomo nie musiał nawet hamować przed Oplem.
>> Zakładając że jechał 50 km/h, to musiał mieć zapas rzędu kilku sekund,
>> czyli z 50 metrów do skrzyżowania, inaczej IMO by jednak hamował.
>> A skoro Nissan sekundę przed zderzeniem był 50 metrów od skrzyżowania,
>> to oznacza że Merc wyprzedził go jeszcze wcześniej, skoro zdążył
>> zniwelować te 50 metrów różnicy do zera, gdy trafił w Opla.
>> Przyjmijmy że wyprzedził go minimum 100 metrów przed skrzyżowaniem,
>> więc pas musiał zmienić jeszcze z sekundę wcześniej, czyli 140 metrów
>> przed skrzyżowaniem.
>> To ( przy prędkości 36 m/s) dawało Oplowi dobre 4 sekundy na
>> zakończenie manewru, a przecież musiał rozpocząć go wcześniej, a
>> jednocześnie było na tyle małą odległością, że w ogóle nie powinien go
>> zaczynać. Czyli raz, że wykonywał manewr mocno za długo, dwa że miał
>> czas na reakcję, gdyby interesował się co się dzieje na jezdni.
>>
>> Nie bardzo rozumiem, jak w takim przypadku można uznać go za
>> niewinnego w 100%.
>>
> To moze sad ukarał kierowce merca za idiotyzm?
> Tak po prostu, po ludzku? ;-)
Tak właśnie zakładam.
> W sumie spełnił to do czego został powołany - odizolował niebezpiecznego
> kretyna od reszty spoleczenstwa.
Jest jeszcze coś takiego jak sprawiedliwość.
Taka bez przymiotników wykluczających jej sens.
A przypisanie całej winy kierowcy Merca mija się z nią o lata świetlne.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.14 10:25 Cavallino
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:40 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:43 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:46 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:49 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:50 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:52 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:55 Marek Dyjor
- 09.03.14 17:10 Marek Dyjor
- 09.03.14 17:20 J.F.
- 09.03.14 17:24 Marek Dyjor
- 09.03.14 17:30 Marek Dyjor
- 09.03.14 17:34 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą