eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWinny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miastaRe: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Date: Sat, 8 Mar 2014 19:00:31 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 62
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <lf479o$ntk$1@news.supermedia.pl>
    <53160e10$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf58kt$g62$1@news.task.gda.pl> <lf59h5$5dn$1@usenet.news.interia.pl>
    <53163622$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403050058320.2396@quad> <1txuogwkjvunp$.dlg@myjk.org>
    <53170268$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pq0ibdtiwjxy$.dlg@myjk.org> <lf7ahs$709$1@news.task.gda.pl>
    <lf7aoa$hgj$1@node2.news.atman.pl> <lf7eb1$cfn$1@news.task.gda.pl>
    <53174d7b$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403052148390.3020@quad> <l...@m...org>
    <Pine.WNT.4.64.1403061057320.1008@quad>
    <lf9ijt$86m$2@node1.news.atman.pl>
    <5318518f$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <lfadrq$87c$1@usenet.news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403070050500.4788@quad>
    <lfd6mf$ac3$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lffdp3$ako$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lffjkl$glc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1394305231 31127 79.173.47.194 (8 Mar 2014 19:00:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Mar 2014 19:00:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526690
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >>>>> oczywiste, że powinien przewidzieć iż tam MOŻE ktoś jechać.
    >>>>>> Ale pas był pusty,
    >>>>>
    >>>>> No nie byl skoro inni widzieli, ze nie byl. Nie byl skoro doszlo
    >>>>> do zderzenia.
    >>>>
    >>>> Był. A że potem wskoczył na niego merc to już jest inna inszość.
    >>>
    >>> Żadne potem, przedtem.
    >>> Chyba że narysujesz jakim cudem merc najpierw zderzył się z
    >>> przeciwnikiem, a dopiero potem zmienił pas.
    >>
    >> Moge ci narysowac to o czym mówiłem.
    >> Czyli ze pas był pusty w momencie rozpoczynania manewru przez opla.
    >
    > Problem w tym, że Opel ma obowiązek ZAKONCZYĆ manewr nikomu nie
    > zajeżdżając drogi, a nie ROZPOCZĄĆ.

    A jak wielu pisało - merc ma obowiazek jechac tak, zeby nikomu nie
    utrudniac zycia.

    > No i skąd pewność że był pusty?
    > Jak długo Twoim zdaniem trwał ten manewr skrętu Opla, że w
    > międzyczasie Merc zdążył zmienić pas, wyprzedzić Nissana, dojechać do
    > skrzyżowania, wjechać na skrzyżowanie i trafić w Opla?
    > Bo on jechał tylko 130, a nie 300.

    Ale az 130 w stosunku do np. 10 na godzine ruszajcego opla.
    I az 2,5 x wiecej niz limit dla tego miejsca.

    > Po zastanowieniu się mnie coraz bardzo to pachnie wymuszeniem już
    > nawet na Nissanie, a już szczególnie bez uwzględnienia kogokolwiek na
    > drugim pasie.
    >
    Jakos mnie to nie dziwi.
    Nawet nie przeszkadza ci to, ze kierowca nissana nie potwierdza tej wersji.

    > Bo nie bardzo wiem, jak interpretować słowa kierowcy Nissana, który
    > rzekomo nie musiał nawet hamować przed Oplem.
    > Zakładając że jechał 50 km/h, to musiał mieć zapas rzędu kilku sekund,
    > czyli z 50 metrów do skrzyżowania, inaczej IMO by jednak hamował.
    > A skoro Nissan sekundę przed zderzeniem był 50 metrów od skrzyżowania,
    > to oznacza że Merc wyprzedził go jeszcze wcześniej, skoro zdążył
    > zniwelować te 50 metrów różnicy do zera, gdy trafił w Opla.
    > Przyjmijmy że wyprzedził go minimum 100 metrów przed skrzyżowaniem,
    > więc pas musiał zmienić jeszcze z sekundę wcześniej, czyli 140 metrów
    > przed skrzyżowaniem.
    > To ( przy prędkości 36 m/s) dawało Oplowi dobre 4 sekundy na
    > zakończenie manewru, a przecież musiał rozpocząć go wcześniej, a
    > jednocześnie było na tyle małą odległością, że w ogóle nie powinien go
    > zaczynać. Czyli raz, że wykonywał manewr mocno za długo, dwa że miał
    > czas na reakcję, gdyby interesował się co się dzieje na jezdni.
    >
    > Nie bardzo rozumiem, jak w takim przypadku można uznać go za
    > niewinnego w 100%.
    >
    To moze sad ukarał kierowce merca za idiotyzm?
    Tak po prostu, po ludzku? ;-)
    W sumie spełnił to do czego został powołany - odizolował niebezpiecznego
    kretyna od reszty spoleczenstwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: