  • Data: 2014-03-07 09:00:29
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Z doświadczenia - zazwyczaj ZA MAŁO usilnego.

    Być może. Jadac staram sie być uwazny jak kierowca F1. Ale czy jest to
    możliwe cały dzień?

    > Już byłem w takiej sytuacji jak gościu w tym Mercedesie, tyle że nie
    > przekroczyłem limitów 2,5 raza.
    > Ale też przeciwnik nie raczył mnie zauważyć, bo widział tylko tych na
    > lewym pasie.
    > No i bum.
    > Skrzyżowanie Hetmańska - Rolna, gościu jechał od strony Głogowskiej.

    Ale ja nie twierdze, ze nie da sie nie zauwazyc jak ktoś jedzie wolniej.
    Ja twierdze, ze czym wyzsza predkosc, tym prawdopodibenstwo nie zauwazenia
    wieksze. Bo nagle trrzeba spojrzeć w odległośc, ktora jest nienaturalna.

    Na hetmanskiej jest zdaje sie 70...?