  • Data: 2014-03-07 09:22:05
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 11:12, Artur Maśląg pisze:

    > Wręcz przeciwnie :)

    > Problemy psychiczne to mają ci, którzy tyle jeżdżą Puławską
    > i jeszcze innym wmawiają że to norma.

    typowe dla wariatów twierdzenie że to inni są nienormalni ;)

    Jeżdżę tam dość często i stwierdzam, że normalna prędkość na Puławskiej
    jak nie ma korka to ok. 80 km/h, 90 czy 100 km/h nie jest niczym
    nadzwyczajnym - właśnie jadąc 50 km/h stwarza się zagrożenie i tamuje
    ruch - takie są moje zdroworozsądkowe wnioski na podstawie własnych
    doświadczeń z kilku lat...
    Oczywiście można udawać kodeksowego ortodoksa ;) ale skoro zdecydowana
    większość tyle jeździ (wszak w naszym ustroju większość ma rację) to
    chyba coś jest nie tak z tymi ograniczeniami?