-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
<613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<613fceb3$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 14 Sep 2021 12:46:47 +0200
Message-ID: <11e61ow9riign$.bwva15e9w4mp.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.121.111
X-Trace: 1631616408 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 83.30.121.111:51661
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2185
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767137
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 14 Sep 2021 00:20:35 +0200, Uzytkownik wrote:
> W dniu 2021-09-13 o 23:29, Uzytkownik pisze:
[...]
> P.S.
> Obawiam się, że silnikiem klatkowym nie jesteś w stanie ogarnąć takiego
> napędu z falownikiem. Silniki takie mają zbyt duże obroty i zbyt mały
> moment obrotowy, który mocno maleje wraz ze zmniejszeniem
> częstotliwości. Poza tym weź pod uwagę, że są to silniki asynchroniczne
> w których zawsze występuje uślizg.
Czekaj czekaj - to co piszesz ma zastosowanie do startujacego silnika
zasilanego czestotliwoscia sieci.
A falownik moze dac dowolna czestotliwosc, wtedy uslizg bedzie maly,
a parametry pelne.
Tesle mialy kiedys silniki klatkowe, a przeciez musialy tez jezdzic
wolno, tudziez szybko startowac spod swiatel.
A uslizg w zasadzie nie przeszkadza, jesli mamy jakis enkoder.
> Obecne wciągarki mają silniki synchroniczne bezreduktorowe. Silniki te
> podobne są do silników krokowych.
Jestes pewien, ze nie ma przekladni?
Sily tam chyba mozliwe dosc duze, silnik bezposredni bylby ciezki i
drogi.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.21 12:54 Uzytkownik
- 14.09.21 16:30 PeJot
- 15.09.21 12:19 Irek.N.
- 15.09.21 12:22 Irek.N.
- 16.09.21 09:20 Uzytkownik
- 16.09.21 20:05 Irek.N.
- 16.09.21 22:27 Uzytkownik
- 16.09.21 23:11 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=