eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWindy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
    <613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <613fceb3$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 14 Sep 2021 12:46:47 +0200
    Message-ID: <11e61ow9riign$.bwva15e9w4mp.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.121.111
    X-Trace: 1631616408 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 83.30.121.111:51661
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2185
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767137
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 14 Sep 2021 00:20:35 +0200, Uzytkownik wrote:
    > W dniu 2021-09-13 o 23:29, Uzytkownik pisze:
    [...]
    > P.S.
    > Obawiam się, że silnikiem klatkowym nie jesteś w stanie ogarnąć takiego
    > napędu z falownikiem. Silniki takie mają zbyt duże obroty i zbyt mały
    > moment obrotowy, który mocno maleje wraz ze zmniejszeniem
    > częstotliwości. Poza tym weź pod uwagę, że są to silniki asynchroniczne
    > w których zawsze występuje uślizg.

    Czekaj czekaj - to co piszesz ma zastosowanie do startujacego silnika
    zasilanego czestotliwoscia sieci.

    A falownik moze dac dowolna czestotliwosc, wtedy uslizg bedzie maly,
    a parametry pelne.

    Tesle mialy kiedys silniki klatkowe, a przeciez musialy tez jezdzic
    wolno, tudziez szybko startowac spod swiatel.

    A uslizg w zasadzie nie przeszkadza, jesli mamy jakis enkoder.

    > Obecne wciągarki mają silniki synchroniczne bezreduktorowe. Silniki te
    > podobne są do silników krokowych.

    Jestes pewien, ze nie ma przekladni?
    Sily tam chyba mozliwe dosc duze, silnik bezposredni bylby ciezki i
    drogi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: