  • Data: 2017-06-02 12:27:00
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Jun 2017 09:12:06 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No mam 16GB pamieci w telefonie. Zostalo 500MB.
    > A co zajmuje reszte ? Zdjecia, pliki, wiadomo, a aplikacje - nie

    Ty nie masz 16GB, to telefon ma taką kość flash i część z niej
    zajmuje system, dopiero reszta jest dla usera. Telefon był
    reklamowany 16GB dostępne dla usera czy po prostu, że ma 16GB?
    Widzisz tylko fragment przestrzeni, coś w stylu change roota
    (chroota). Przestrzeń jest współdzielona przez system, a prezentowany
    rozmiar dottyczny całości partycji. Fakt powinno to być rozdzielone
    fizycznie by nie wprowadzać w błąd tych co nie ogarniaja chroota.

    --
    Marek