  • Data: 2017-06-02 18:37:07
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neost
    rada.pl...
    On Fri, 2 Jun 2017 09:12:06 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jaki masz problem z nimi??

    Bo niby sa, a jakby ich wcale nie bylo :-)

    >Od 5.0 masz możliwość zdjęcia pojedynczych uprawnien licząc się z
    >null ptr.

    A jak ? Byla jakas furtka bodajze w 4.2, ale zamkneli.

    >baza znajomych, grupa społeczna, targetowanie reklam

    >targetowanie reklam

    >autoryzacja

    Jaka autoryzacja ?

    >nagrywanie i upload kontentu

    Potrafi to zrobic ?

    Chyba, ze to ta nowa wersja, ktorej nie chce instalowac :-)

    >włączanie/wyłączania kompatybilnych/lub nie funkcji z danym
    >urządzeniem

    A to chyba jakas bardziej ogolna funkcja by sie przydala, a nie
    indentyfikator.

    Targetowanie reklam, nazwijmy rzecz po imieniu :-P

    >Tak. Ale są monety gdy tego nie chcę.

    No i wlasnie wymyslili wakelocka do sterowania.

    .>Mogę nie chcieć.

    To po co ustawiles ? :-)

> [...]
    >idiota programista uznał że będzie fajnie w ciągu godziny 100 razy
    >wybudzić. Konkretny przykład: tygodni temu była tutaj dyskusja o wifi
    >Calling. przetestować aplikacje Plusa w tym temacie. malowałem rano
    >na tablecie , po odpaleniu okazało się że wymaga jakiś dodatkowych
    >rejestracji Nie chciało mi się tego robić. Po południu biorę leżący i
    >od rana nie używany tablet i widzę bateria zjechała szybciej niż
    >zwykle. Odpalam Wakelock detektor I co widzę? Wifi calling przez te
    >kilka godzin wybudził alarmem ponad 2600 razy. No żesz kurwa mać.

    Ale zakladajac milion instrukcji na sprawdzenie, to nadal mamy pare
    sekund czasu procesora.
    A pardon, to instrukcje javy, to moze pare minut czasu procesora.

    Cos wiecej jest sp* :-)

    >Po co aplikacja nie skonfigurowana nawet jeszcze i nie użyta już
    >alarmem wybudza??

    No jak to po co - sprawdza, czy juz jest skonfigurowana :-)

    Poza tym przeciez sam piszesz, ze to juz nie sa programy, tylko
    rozszerzenia systemu, to widac tak trzeba :-P

    J.