  • 11. Data: 2011-10-22 12:13:04
    Temat: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 22 10 2011 12:40, Skrypëk pisze:

    > O takim właśnie raku mówię. Cała religia urosła wokół marketów pełnych
    > bezwartościowych programideł.

    Bredzisz.

    > Gdyby jeszcze oprócz ciebie ktoś tak miał, to może by Nokia nie
    > przerżnęła na rynku smartfonów. Widać nawigacja w telefonie nie jest
    > istotna, jakkolwiek cudowne Nokia Maps by nie były. Zwłaszcza że
    > Apostołowie przekonują, że liczy się ilość a nie jakość aplikacji.

    Miliony ludzi tak mają.

    > A niby co? Tablet? Nawet Nokia mówi, że to telefon, a ty dorabiasz
    > ideologię.

    Smartfon matołku.

    > A ja znam ludzi, którzy mają te "możliwości" w dupie, bo telefon im
    > służy do dzwonienia a nie do trąbienia w samochodzie.
    > Ja też do zwykłego telefonu nie chcę wracać, ale nie z powodu
    > potencjalnej możliwości objawienia aplikacji powodujących orgazm jednym
    > kliknięciem na Marketplace, tylko z powodu wygody i szybkości obsługi.
    > Widzisz, Nokie Classic i E50 też miały pocztę i przeglądarkę, ale
    > tragicznie kiepskie i niewygodne. A macany telefon okazał się jeszcze
    > przyjemniejszy niż BlackBerry, nawet klawiatura ekranowa okazała się
    > wcale nie gorsza od fizycznej.

    Najpierw zdecyduj się się czego chcesz, potem dupę truj.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2011-10-22 15:29:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Bredzisz.

    ORLY? To ty mówisz, że dla ciebie smartfon to launcher dla fart apps.

    > Miliony ludzi tak mają.

    Jak mają? Że używają telefonu do nawigacji? Może w Chinach się z tego
    promila uzbierają miliony.

    > Smartfon matołku.

    Aha. Czyli Ipod Touch oraz Zune HD to też smartfony? Bo one też mają dostęp
    do marketu, wiesz?

    > Najpierw zdecyduj się się czego chcesz, potem dupę truj.

    Dobrze wiem, czego chcę. Dobrze też wiem, czego nie chcę: brzydkiego
    launchera do fart apps.

  • 13. Data: 2011-10-22 16:55:08
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 22 10 2011 17:29, Skrypëk pisze:

    > ORLY? To ty mówisz, że dla ciebie smartfon to launcher dla fart apps.

    Bo tak jest, smartfon to wygodna platforma do uruchamiania aplikacji.

    > Jak mają? Że używają telefonu do nawigacji? Może w Chinach się z tego
    > promila uzbierają miliony.

    Może w Europie też.

    > Aha. Czyli Ipod Touch oraz Zune HD to też smartfony? Bo one też mają
    > dostęp do marketu, wiesz?

    Widzę że kompletnie nie rozumiesz idei smartfona. Skup się na wrogości
    wobec KK na pręgu, to ci znacznie lepiej wychodzi. Smartfony zostaw tym
    którzy to rozumieją.

  • 14. Data: 2011-10-24 17:17:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Bo tak jest, smartfon to wygodna platforma do uruchamiania aplikacji.

    Czyli iPod Touch i Zune HD to smartfony? A nokia się myli nazywając
    telefonami swoje produkty z Symbianem?

    > Widzę że kompletnie nie rozumiesz idei smartfona. Skup się na wrogości
    > wobec KK na pręgu, to ci znacznie lepiej wychodzi. Smartfony zostaw
    > tym którzy to rozumieją.

    No wybacz, że nie dałem się nabrać na Applową ideologię.

  • 15. Data: 2011-10-26 00:33:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Widzę że kompletnie nie rozumiesz idei smartfona. Skup się na wrogości
    > wobec KK na pręgu, to ci znacznie lepiej wychodzi. Smartfony zostaw

    Czy chujowa jak nieszczęście klawiatura ekranowa jest częścią tej Ideologii
    Świętego Smartfona? Bo w Androidzie jest ona wyraźnie zaimplementowana na
    tzw. odpierdol się bez zainwestowania ani grosza w jakikolwiek badania
    używalności i ergonomii, byle jak najniższym kosztem podrobić Apple.
    Wymagający użytkownicy pmuszą przepłacać za ciężkie telefony z wysuwaną
    klawiaturą fizyczną, przez to że firma Google takie dziadostwo odstawia. Ot
    cała twoja ideologia: niewygodne urządzenia z milionem bezużytecznych
    aplikacji.

  • 16. Data: 2011-10-26 14:44:30
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 24 10 2011 19:17, Skrypëk pisze:

    > Czyli iPod Touch i Zune HD to smartfony?

    Odróżnisz palmtopa od palmofonu?

    > A nokia się myli nazywając
    > telefonami swoje produkty z Symbianem?

    Marketing.

    > No wybacz, że nie dałem się nabrać na Applową ideologię.

    Ja też nie i co z tego faktu wynika?

  • 17. Data: 2011-10-26 14:46:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 26 10 2011 2:33, Skrypëk pisze:

    > Czy chujowa jak nieszczęście klawiatura ekranowa jest częścią tej
    > Ideologii Świętego Smartfona?

    Nie jest, nie pszemoluj.

> [...]
    > podrobić Apple. Wymagający użytkownicy pmuszą przepłacać za ciężkie
    > telefony z wysuwaną klawiaturą fizyczną, przez to że firma Google takie

    A co mnie gugiel obchodzi?

    > Ot cała twoja ideologia: niewygodne urządzenia z
    > milionem bezużytecznych aplikacji.

    Czyli w dupie byłeś i gówno widziałeś.

  • 18. Data: 2011-10-26 16:37:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Odróżnisz palmtopa od palmofonu?

    Omatko, jeszcze jakieś palmofony. To które w końcu jest które i dlaczego wg
    twojej innowacyjnej klasyfikacji?

    > Marketing

    i zarządzanie.

    Ale odpowiedzieć na proste pytanie nie potrafisz?

    No jak nie jak tak.

  • 19. Data: 2011-10-26 16:41:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Nie jest, nie pszemoluj.

    Jest. I milion aplikacji do pierdzenia tego nie zmieni.

    > A co mnie gugiel obchodzi?

    To która platforma tak cię zachwyciła swoimi aplikacjami do pierdzenia?

    > Czyli w dupie byłeś i gówno widziałeś.

    A które jeszcze konkretnie dziwolągofony powiniem obejrzeć?

  • 20. Data: 2011-10-26 16:45:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 26 10 2011 18:37, Skrypëk pisze:

    > Omatko, jeszcze jakieś palmofony. To które w końcu jest które i dlaczego
    > wg twojej innowacyjnej klasyfikacji?

    Taka trudność odpalić wiki?

    > i zarządzanie.
    >
    > Ale odpowiedzieć na proste pytanie nie potrafisz?

    Raczej ty zrozumieć prostej odpowiedzi.

    > No jak nie jak tak.

    Normalnie zwyczajnie. Nie używam jakiegokolwiek iGówna.