  • 1. Data: 2011-12-11 23:45:07
    Temat: Windows Phone
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Jak chcecie, przejrzyjcie cały kanał użytkownika. W sumie nie wiem czego
    jest więcej, Nokii czy Samsunga..

    http://www.youtube.com/watch?v=OdRggx06Q18&feature=m
    fu_in_order&list=UL

    PS.
    @Waldek, odłóż wreszcie ten rysik ;P

    --
    "Dzisiaj Świat stał się areną o życie.
    Trwa walka między cywilizacją życia, a cywilizacją śmierci" JPII

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2011-12-12 00:29:46
    Temat: Re: Windows Phone
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-12 00:45, Piotr M wrote:
    > Jak chcecie, przejrzyjcie cały kanał użytkownika. W sumie nie wiem czego
    > jest więcej, Nokii czy Samsunga..
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=OdRggx06Q18&feature=m
    fu_in_order&list=UL

    Fajnie, ze dosc agresywnie promuja WP7. Moze w koncu zatrybi i bedzie
    stanowil realna konkurencje dla Androida i iOS.

  • 3. Data: 2011-12-12 11:38:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 00:45:07 +0100, Piotr M napisał(a):

    > @Waldek, odłóż wreszcie ten rysik ;P

    Ten co go to właśnie Samsung do spółki z Wacomem wynaleźli?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2011-12-12 15:16:16
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 00:45:07 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Jak chcecie, przejrzyjcie cały kanał użytkownika. W sumie nie wiem czego
    > jest więcej, Nokii czy Samsunga..

    twn WP7 coraz bardziej mi sie podoba. Co prawda nie ma jeszcze wszystkich
    aplikacji jakie mialem na andka ale nie wątpie iż pewnie za jakiś czas sie
    pojawią.
    Gorzej z operą mini a ta uważam na sprzętach mobilnych za niezbędną.

  • 5. Data: 2011-12-15 07:00:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > On 2011-12-12 00:45, Piotr M wrote:
    >
    > Fajnie, ze dosc agresywnie promuja WP7. Moze w koncu zatrybi i bedzie
    > stanowil realna konkurencje dla Androida i iOS.

    Nie fajnie, bo ugrobili Windows Mobile i zamiast tego dali nie
    kompatybilny z Windowsem system telefonow WP7 porownywalny z Symbianem,
    czyli kolejne gowno na ktorym juz nie pojda windziane programy :(

    Nemo

  • 6. Data: 2011-12-15 09:18:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-15 08:00, cpt. Nemo wrote:
> [...]
    > kompatybilny z Windowsem system telefonow WP7 porownywalny z Symbianem,
    > czyli kolejne gowno na ktorym juz nie pojda windziane programy :(

    O jakiej windzie piszesz?

  • 7. Data: 2011-12-15 22:43:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > O jakiej windzie piszesz?

    Windows Mobile oczywiscie, chyba nie musze wymieniac numerkow ? No i
    takie programy jak np. Ozzi Explorer itp.

  • 8. Data: 2011-12-15 22:59:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-15 23:43, cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "atm"<...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Windows Mobile oczywiscie, chyba nie musze wymieniac numerkow ? No i
    > takie programy jak np. Ozzi Explorer itp.

    Wiesz, wolalem dopytac, rozne persony sie tutaj pojawiaja ;]
    Mam mieszane uczucia co do wstecznej kompatybilnosci za wszelka cene.
    Pamietam gdy pojawila sie w PPC wyzsza rozdzielczosc i juz tak mala
    rzecz powodowala, ze nieprzystosowana wersja programu byla zle
    wyswietlana na ekranie. Duga sprawa: jak widzalbys obsluge palcem
    starych programow przestosowanych do rysika? Nie wnikam juz w rzeczy
    zwiazane z architektura i programowaniem bo nie mam o tym pojecia, moge
    jedynie przypuszczac, ze tam tez moze sie kryc sporo pulapek.
    Mysle, ze czasem trzeba odciac ogon roznych ciazarow przywiazanych do
    systemu. Jesli program jest dobry wczesniej czy pozniej pojawi sie
    wersja na nowy system. Ozi, o ktorym wspomniales juz pojawil sie na
    Androida (co prawda beta, ale dobrze to rokuje na przyszlosc):
    http://www.oziexplorer3.com/android/oziexplorer_andr
    oid.html
    W polaczeniu z Defy tworzy niezly outdoorowy duet, zeby tak jeszcze
    chodzil dlugo na bateriach jak Garmin 60CSx...

  • 9. Data: 2011-12-15 23:35:37
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > On 2011-12-15 23:43, cpt. Nemo wrote:

    > Ozi, o ktorym wspomniales juz pojawil sie na Androida (co prawda beta,
    > ale dobrze to rokuje na przyszlosc):

    Tylko ze na inny system jest inna licencja i od nowa trzeba bedzie te
    kilkadziesiat dolarow zaplacic :(
    A jak sie ma troche tych aplikacji to i koszta robia sie nie male :(

  • 10. Data: 2011-12-16 00:08:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-16 00:35, cpt. Nemo wrote:
> [...]
    > kilkadziesiat dolarow zaplacic :(
    > A jak sie ma troche tych aplikacji to i koszta robia sie nie male :(

    Ehhhh, to prawda. W przypadku tworcy Oziego mozna sie potargowac, ale
    pewnie nie wszyscy sa tacy ugodowi.