eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Date: Tue, 22 Dec 2009 13:33:26 +0100

    > Zubożył jak zubożył - po prostu urządzenie mobilne nie jest z definicji
    > przeznaczone do zarządzania wielotysięcznym archiwum maili, zresztą może
    > po
    > prostu nie mieć na to miejsca (wielokrotnie spotykałem się z plikami
    > .pst/ost Outlooka mającymi i po 5 GB - jak sobie wyobrażasz radzenie z
    > taką
    > ilością danych w telefonie???).
    > To ma służyć do zapewnienia możliwości odczytania NOWEJ poczty i
    > ewentualnemu wysłaniu odpowiedzi na nią. I tyle.

    No toż o to mi chodzi - żeby on odebrał NOWĄ i tylko NOWĄ. Nie potrzebuje
    miec tych 5GB na telefonie - tu potrzebuje miec tylko wglad do ostatnich
    maili, wiec zadalem mu - sciagnij z ostatnich 3 dni. Niech sciagnie, ja
    przeczytam, skasuje w telefonie, pamieci telefonu nie zabije a na serwerze
    beda sobie lezec:-) A nastepnego dnia sciagle kolejna, mala porcje nowych. I
    tylko nowych, bez mielenia tysiaca.

    > A czemu "muszę"???
    > I dlaczego jeżeli ktoś ma tak niezmierne ważne archiwum maili, to używa do
    > tego darmowego serwera i to w dodatku jednego z najtandetniejszych? Bo coś
    > mi tu potężnie zgrzyta...

    Uzywam go od paru lat i nie zauwazylem tandetnosci jakiejkolwiek. czy
    mialaby ona sie objawiac? Place tez jakies grosze za tzw wersje pro, bez
    reklam, powiadamianie mailem itp. Nie mam tam maili z kodami do odpalenia
    bomby atomowej, wiec to, ze jest gdzies tam w chmurze mi nie przeszkadza
    9niektorzy twierdza ze za niedlugo wszystko bedzie w chmurze;-)

    > To jest leczenie syfa pudrem, problemy najlepiej usuwać u źródła.

    Żródłem problemów jest dla mnie outlook w wersji mobilnej;-) gdyby dzialal
    tak jak stacjonarny to wystarczylby mi najtanszy plan taryfowy wrecz.

    > Brałeś ślub?
    > Dla takich rozwiązań - jeżeli faktycznie masz na serwerze ważną pocztę,
    > np.
    > firmową - stosuje się exchange. Tym bardziej, że automatycznie dodaje to
    > synchronizację kalendarza, zadań i kontaktów.

    Aż taka wielka firma, zeby posiadac Exchenga to ja nie jestem:-) To by
    dopiero byl mega-puder na moje pryszcze;-)

    > Po raz kolejny - powierzanie WAŻNYCH rzeczy darmowemu serwerowi, co więcej
    > - tandetnemu darmowemu serwerowi jest skrajnie nierozsądne. Żeby nie
    > powiedzieć - głupie.

    Wszystko zalezy dla kogo. Dla mnie ani on tandetny, ani zagrazajacy mej
    cnocie;-)

    Pozdr;