  • 1. Data: 2012-02-18 10:46:47
    Temat: Windows 8 Ultimata - karta w trybie Acces-Point [OT]
    Od: "Vince" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam trochę nietypowe pytanie. jak w Windows & Ultimate Edition przełączyć
    kartę sieciową Wi-Fi, żeby działała w trybie Acces Point?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2012-02-18 14:56:25
    Temat: Re: Windows 7 Ultimate - karta w trybie Acces-Point [OT]
    Od: "Vince" <m...@N...gazeta.pl>

    Sorry! Miało być Windows 7 Ultimate 7, oczywiście, ale mam nadzieję, że
    Koledzy na tyle kumaci, że wiedzą o co chodzi. Przy okazji, czy mozna taki
    system zainstalować na standarowym PC, czy jest przeznaczony wyłącznie do
    użytku z netbookami (kwestia sterowników, etc.)

    Pozdrawiam, M.

  • 3. Data: 2012-02-18 16:51:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-18 15:56, Użytkownik Vince napisał:
> [...]
    > system zainstalować na standarowym PC, czy jest przeznaczony wyłącznie do
    > użytku z netbookami (kwestia sterowników, etc.)

    A na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-18 20:39:22
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Vince:

    > Mam trochę nietypowe pytanie. jak w Windows & Ultimate Edition przełączyć
    > kartę sieciową Wi-Fi, żeby działała w trybie Acces Point?

    Na przykład oprogramowanie do kart TP-Linka, umożliwiające tryb AP, działa
    tylko pod XP, pod 7 niestety nie. Próbowałem, szukałem i nie udało mi się
    zrobić AP z karty.

  • 5. Data: 2012-02-20 13:42:21
    Od: "Vince" <m...@N...gazeta.pl>

    > A na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli ?

    Dlatego jasno i klarownie zaznaczyłem [OT[, licząc na wyrozumiałość i
    bardziej fachową wiedzę Kolegów z pl.comp.pecet

    Pozdrawiam, M.

  • 6. Data: 2012-02-22 21:30:44
    Temat: Re: Windows 7 Ultimate - karta w trybie Access-Point [OT]
    Od: "Vince" <w...@N...pl>

    > Na przykład oprogramowanie do kart TP-Linka, umożliwiające tryb AP,
    > działa tylko pod XP, pod 7 niestety nie. Próbowałem, szukałem i nie
    > udało mi się zrobić AP z karty.

    Innymi słowy nie jest to stricte oprogramowanie pod konkretny rodzaj kompa
    (procesory ATOM, etc.)?

    Pozdrawiam, M.