  • 61. Data: 2012-02-03 14:19:52
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Feb 2012 13:34:41 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
    > widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
    > obejrzałem filmik.

    Ja nie mam, bo koleś jest niebezpieczny dla otoczenia.
    Takich nie można ignorować.

    > To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa.

    Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

    > To, że kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja
    > małpiego rozumu, jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

    Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
    bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię. :P
    Oj, to jakoś niedługo już...

    --
    Pozdor Myjk

  • 62. Data: 2012-02-03 14:25:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2012 12:34, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
    > kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,

    Rozumiem, "dorobił się złodziej j****y" pokutuje w narodzie do dzisiaj.
    To, że Adam nielepszą bryczką stwarza zagrożenie, zapieprza i utrudnia
    wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież
    nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na
    honorze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 63. Data: 2012-02-03 14:58:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Fri, 3 Feb 2012 13:34:41 +0100, RoMan Mandziejewicz

    >Ja nie mam, bo koleś jest niebezpieczny dla otoczenia.
    >Takich nie można ignorować.

    No bez przesady - jedzie w miare poprawnie, oznakowania przestrzega
    ... tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej
    i zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek
    nietrudno :-)

    >Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

    Manewr zabroniony :-)

    J.

  • 64. Data: 2012-02-03 18:23:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
    > bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię.
    > :P Oj, to jakoś niedługo już...

    Żartujesz, zdecydowanie lepiej kupić Sierrę 2.0 lub Lanosa 1.6 niż tego
    wielkiego, niemieckiego śmiecia...

  • 65. Data: 2012-02-03 18:24:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

> [...]
    > tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej i
    > zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek nietrudno

    Wiesz co, wolę takiego, co wyprzedzi na ciągłej jeśli jest to bezpieczne
    niż takiego, co będzie złośliwie utrudniał komuś wyprzedzanie.

  • 66. Data: 2012-02-03 18:25:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

> [...]
    > wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież
    > nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na

    W dodatku taka jazda złomowatym autem jest podwójnie niebezpieczna.

  • 67. Data: 2012-02-03 18:25:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i widzę
    > tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
    > obejrzałem filmik.

    ROTFL. :D

  • 68. Data: 2012-02-03 18:26:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.

    To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
    m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

    > Zatrzymuje
    > siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z
    > przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

    Im więcej aut z tyłu, tym szybciej ktoś puści. :)

  • 69. Data: 2012-02-03 19:10:00
    Temat: Re: Wilkie audi = ma?e, pulsuj?ce jajeczka :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 18:26, to pisze:
    > To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
    > m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

    Tyle żeby nie wkurwiać innych.

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 70. Data: 2012-02-03 20:32:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tyle żeby nie wkurwiać innych.

    A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a
    nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>