  • 51. Data: 2012-02-03 08:43:16
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 02.02.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Raz, że nie byłem wyprzedzany,

    Byłeś.

    > dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

    "chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania."
    Samochód po drugiej stronie podwójnej ciągłej wyraźnie wskazuje, że nie
    porusza się zgodnie z przepisami.

    > trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

    Ale zwróciłeś uwagę, że silnik słychać?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 52. Data: 2012-02-03 09:11:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Feb 2012 23:13:03 +0100, Adam Płaszczyca

    > Raz, że nie byłem wyprzedzany

    Byłeś wyprzedzany czy ci się to podoba czy nie.

    > dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

    Nie powinien był wyprzedzać, a ty nie powinieneś był przyśpieszać.
    Dobraliście się jak w korcu maku.

    > trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

    Słychać po dźwięku silnika że dajesz w pedał i przyśpieszasz, hipokryto.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 53. Data: 2012-02-03 13:14:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Raz, że nie byłem wyprzedzany

    Jeśli pijesz do tego, że Audi było jeszcze z metr za Tobą, to masz z
    kolei zasadę ograniczonego zaufania, bo manewr już rozpoczął.

    > dwa, na tym odcinku nie powinienem być
    > wyprzedzany (art. 4 PoRD)

    Bez znaczenia.

    > trzy, tam jest z górki, po prostu nie
    > hamowałem.

    Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

  • 54. Data: 2012-02-03 13:18:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

> [...]

    Bez znaczenia.

    > trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

    Zawsze "nie hamując" zwiększasz obroty silnika?

  • 55. Data: 2012-02-03 13:21:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > Niektózy tak mają muszą wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

    Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
    Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
    do rzeczy kiedy skręca?

  • 56. Data: 2012-02-03 13:29:26
    Temat: Re: Wilkie audi = ma?e, pulsuj?ce jajeczka :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-02-2012 13:21, to pisze:

    > Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
    > Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
    > do rzeczy kiedy skręca?

    Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo. Zatrzymuje
    siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z
    przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 57. Data: 2012-02-03 13:34:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 01:21 PM, to wrote:

    > Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
    > Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
    > do rzeczy kiedy skręca?

    Albo wyprzedza wyprzedza a i tak zjechał za kilometr na stację. Tylko,
    że gdyby nie wyprzedzał to by zjechał później na tą stację.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-02-03 13:34:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, February 3, 2012, 9:11:07 AM, you wrote:

> [...]
    > Dobraliście się jak w korcu maku.
    > Słychać po dźwięku silnika że dajesz w pedał i przyśpieszasz, hipokryto.

    Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
    widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
    obejrzałem filmik.
    To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
    kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,
    jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

    Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
    wyprzedzania. Oczywiście nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
    itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2012-02-03 13:58:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

    Dlaczego mie to nie dziwi :/

    sz.

  • 60. Data: 2012-02-03 14:12:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    ..
    >To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
    >kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego
    >rozumu,
    >jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

    Ja podtrzymuje zdanie ze oni jakos dziwnie jada - audi trzyma sie z
    seatem.

    Borowiki na sluzbie :-)

    J.