    From: <MW>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wilgoci sie boi ?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 09:53:00 +0200

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4saec$ood$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Skoda Octavia 1.9 TDI 90 KM, dzisiaj rano troche mgly, wilgoc na aucie i
    > ... problem z odpaleniem, naprawde dlugo musialem krecic i zaskoczyl
    > dopiero przy drugiej probie. W ub. roku bylo podobnie jesienia ale auto
    > stalo w garazu wiec obaj byl mniej odczuwalny. Zima, pod sniegiem i
    > przy -20*C odpala bez zadnego problemu. Ktos mial podobny objaw ? Co to
    > moze byc ?

    W mitsubishi swojego vczasu były problemy z przekaźnikami i całą akcja
    wymiany - przekaźniki reagowały na zimno/ciepło/wilgoć itp. - w różnych
    okresach produkjci róznie (moje np. nie chciały działać w upale - po
    wymianie jak reką odjął). Zajrzyj do skrzynki, podmuchaj suszarką, przeczyść
    styki itp. - jak nie pomoże, zmień miejscami (jeżeli są identyczne) - a
    przede wszystkim sprawdź, czy ta wilgoć tam dociera, może wystarczy coś
    uszczelnić czy co jakiś czas przesuszyć.

    --
    MW