  • Data: 2011-10-25 14:57:58
    Temat: Re: Wilgoc w samochodzie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 13:40:05 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Nie mam klimy, pytałem o materiał, który wchłania już
    > obecną wilgoć.

    jest taki tajemniczy wojskowy materiał.
    Nie wiem, czy powinienem zdradzać w publicznym miejscu, ale zaryzykuję.
    Składa się z w 78% z azotu i niecałych 21% tlenu. Do tego trochę argonu,
    dwutlenku węgla, neonu, helu i metanu. Plus jeszcze śladowe ilości innych
    czynników.
    Działa bez pudła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel