    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wifi w piętrowym domku.
    Date: Tue, 29 Dec 2020 15:36:25 +0100

    On 28/12/2020 20:01, Mario wrote:
    > A potem się okaże, że jednak jakieś jedno urządzenie na piętrze trzeba
    > połączyć kabelkiem z górnym routerem. I będzie problem

    Mam dwa OpenWRT spięte kabelkiem ethernet, oba wytwarzają ten sam AP.
    Urządzania (Android, windows, linux) nie mają z tym kłopotu, wybierają
    bliższe i działają poprawnie bez jakikolwiek meshów, tajemniczych
    technologii itd itp.

    Do tych routerów wpięte jest jeszcze kilka innych urzdzeń po ethernecie.
    Wszystko bangla dokładnie tak, jak się tego spodziewam.

    IMHO to wszystko co jest niezbędne do szczęscia dla typowego suwerena.

    Inna sprawa gdybys chciał biegać po budynku z otwartą sesją ssh. Ale to
    raczej nie ten przypadek.

    > openwrt nie realizuje funkcjonalności dostępnej w jakimś zwykłym domowym
    > tplinku.

    Zaś tplink nie realizuje wielu innych rzeczy, w tym bezpieczeństwa.

    Coś za coś.