  • Data: 2011-12-28 19:13:59
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 15:40, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Często jak jadę to wiedzę rejestracje Lx xxxxxx itp ... właśnie tak
    > postępujące.

    No popatrz, ja jednak nie, ale to pewnie dlatego, że rzadko jeżdżę
    po DC.

    > Nie powiem że Warszawa tak nie postępuje ale tu trudniej
    > zweryfikować kto jest kto :)

    Aha, czyli LX tak postępują, ale w DC nie wiadomo kto i co, więc
    to pewnie ci z importu.

    > Ja tam jak wyprzedzę kogoś lewym pasem z
    > automatyucznie jadę do prawej strony nawet jak nikogo za mną nie ma ...

    Nie wątpię, rejestracja zobowiązuje...

    > Zawsze się zastanawiałem czemu każdy taki mocny w gębie przez odległość,
    > pogadać face to face już nie da rady :)

    Cóż, najpierw piszesz:
    "Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ...",
    jak masz z kolei czymś zachęcić do Warszawy, to nie przedstawiasz
    żadnych argumentów za, za to kwitujesz tym, że każdy mocny w gębie
    przez odległość (pomijam już fakt, że winno być "na" odległość),
    ale spotkać się face to face nie da rady.

    Zachęciłeś mnie do miasta i do warszawiaków jak diabli. Czasem rozumiem
    czemu ludzie piszą, że otoczyć wysokim murem przed przyjezdnymi, a ci
    w zamian proponują zalanie wodą do krawędzi...