  • Data: 2017-08-31 11:15:11
    Temat: Re: Wiertarka do twardej stali
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e0f81f17-3aec-4a1a-9027-fe7487fba1b5@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 00:29:36 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Silnik 1,5kw w wiertarce co wazy 20kg? Zastanawiasz się czasami co
    >piszesz?
    >Od roku chyba 1985 mam kultową już dziś pewnie wiertarkę WS-151
    >Te popierdułki linkowane wyżej to przy niej zabawki.
    >I w tej ws151 jest silnik 0,55kw.
    >Wiertarka ta wazy 160kg
    >DTR mogę przesłać jak masz ochotę poczytać.

    Jesli reczna wiertarka ma 1kW
    http://www.karba.com.pl/celma-wiertarka-udarowa-1050
    w-2-biegi-pr.html

    To co zlego widzisz w 1.5kW w stacjonarnej ?

    Kogutek moze miec racje, ze silnik indukcyjny wazy wiecej, ale nie
    30kg, tylko 15kg, a Chinczyki mogli go dalej odchudzic.
    Albo to wcale nie jest silnik indukcyjny ...

    J.