  • 61. Data: 2011-11-18 10:24:23
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "TomWi" <u...@o...pl> napisał :

    > i to nie wazne czy apple, google samsung czy inni... kazdy chce miliardy
    > aplikacji z czego 99% to syf...

    Nie nie, 1% to syf, a 99% są emejzin. Zawsze.

  • 62. Data: 2011-11-18 14:10:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Człowieku ... ten gość to dobrze wie tylko troluje
    > a Ty się niepotrzebnie do tego przykładasz

    Argumenty personalne świadczą o kulturze tego kto ich używa.

  • 63. Data: 2011-11-18 20:52:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    >
    > Argumenty personalne świadczą o kulturze tego kto ich używa.

    Przeciez tu nie ma zadnych argumentow personalych ino zywa prawda.

  • 64. Data: 2011-11-19 08:59:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Nov 2011 09:10:26 +0100, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:
    > Ciagle mnie ciekawi ile apple placi za influencing?

    Właśnie to jest najciekawsze, że nic nie płaci ;-) W ruchach
    religijnych to się chyba nazywa wyznanie wiary właśnie...

    --
    Marek

  • 65. Data: 2011-11-19 15:16:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Właśnie to jest najciekawsze, że nic nie płaci ;-) W ruchach religijnych
    > to się chyba nazywa wyznanie wiary właśnie...

    A w dyskusjach to się nazywa argument personalny:
    "nie słuchajcie go, on tu pisze nieprawdę na zlecenie, za pieniądze".

  • 66. Data: 2011-11-24 08:31:03
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@y...org> Odpowiedz na

    > przeciętnego użytkownika internetu. W dodatku nie można sobie wrzucić
    > słitaśnej foci na avatara

    Jak nie można? Ja mam switasną focie, a u ciebie widze świtańsne jabłuszko
    zdekko obgryzione;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d