  • 21. Data: 2011-11-15 21:06:30
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:
    > Napisałem już wcześniej, nieuważnie czytasz: jest to odpowiedź
    > na krytykę iPhone4, gdzie ludzie zarzucają brak *pełnej*
    > wielozadaniowości. Pytam więc do czego taka iphonowa nie
    > wystarcza, do czego potrzebna jest w telefonie taka pełna, pecetowa.

    I co? Dostałeś odpowiedź że się przydaje że ludziom potrzebna.
    Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
    Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

    PS. Takie samo pytanie możesz zadać na temat wielozadaniowości w
    laptopie używanym do poczty i www. Też niby dało by się żyć. Ale śmiechu
    by było co niemiara na widok takiego produktu.
    No może gdyby cena była sporo niższa. Ale my tu przecież o "górnej
    półce" mówimy ;-)

  • 22. Data: 2011-11-15 21:24:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wielozadaniowości. Pytam więc do czego taka iphonowa nie
    > wystarcza, do czego potrzebna jest w telefonie taka pełna, pecetowa.

    Jacy ludzie i dlaczego tutaj ta odpowiedz, wiem, wiem - taka masz prace....

  • 23. Data: 2011-11-15 21:53:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > I co? Dostałeś odpowiedź że się przydaje że ludziom potrzebna.
    > Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
    > Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

    Skąd te emocje? Opanuj się...

> [...]
    > śmiechu by było co niemiara na widok takiego produktu.
    > No może gdyby cena była sporo niższa. Ale my tu przecież o "górnej półce"

    No właśnie że nie, bo laptop to zupełnie inne urządzenie niż telefon.

  • 24. Data: 2011-11-15 22:56:30
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 23:40, Pszemol pisze:
    > Licznik czasu pracy??? Poważnie???

    Nie wiem czy na ajfona tez ale na inne platformy spotkalem sie z czyms
    takim, mozna sobie np wpisac rozne projekty i w zaleznosci przy ktorym
    sie pracuje wlaczac licznik... potem sobie sprawdzic ile co zajelo.

  • 25. Data: 2011-11-15 23:12:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TomWi" <u...@o...pl> wrote in message

    > Nie wiem czy na ajfona tez ale na inne platformy spotkalem sie z czyms
    > takim, mozna sobie np wpisac rozne projekty i w zaleznosci przy ktorym sie
    > pracuje wlaczac licznik... potem sobie sprawdzic ile co zajelo.

    Jak się nazywa taka aplikacja na Androida?

  • 26. Data: 2011-11-16 07:13:49
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...

    Że co??
    O jakich nawigacjach piszesz? Jakis przyklad?

    Używałem ich troche na roznych telefonach (symbiany, win mobile,
    android), ale - poza google navigation i naviexpertem - zadna nie
    wymagała od urządzenia połączenia z siecią ...

    Chyba ze masz na mysli nawigacje na iPhone - wtedy moze i masz racje :)

    --
    Pzdr

  • 27. Data: 2011-11-16 08:29:09
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 15 11 2011 22:06, z pisze:

    > I co? Dostałeś odpowiedź że się przydaje że ludziom potrzebna.
    > Masz jakiś następny pomysł na promowanie płacenia za "niemanie"
    > Tak wiem. "Niemanie" to wyraz dopracowania i geniuszu :-)

    Za jakiś czas timkuk "wymyśli" i będzie kolejny przełom.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 28. Data: 2011-11-16 08:37:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "TomWi" <u...@o...pl> wrote in message

    > Jak się nazywa taka aplikacja na Androida?

    timesheet

  • 29. Data: 2011-11-16 09:22:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-11-15 17:35, Pszemol pisze:

    > Patrzę na komentarze użytkowników na AppStore i czytam
    > jednak o jakichś narzekaniach... Cytuję dwa ostatnie (najnowsze):
    > Listopad 12, użytkownik "PiesHakelberry":
    > "Brakuje pracy w tle"

    jak to, iPhone nie ma multitaskingu?
    W androidowym yanosiku jest opcja/klawisz 'pracuj w tle'

    Widac jednak, ze te aplikacje nadal sie widocznie roznia.
    (p.s. kolega z pracy - ktoremu ostal sie iPhone4 bo nikt go nie chcial -
    twierdzi, ze czasami yanosik - jak i inne aplikacje sie zawieszaja -
    zdaza sie rzadko, ale sie zdarza)

    > Październik 18, użytkownik "dzikuseq":
    > "Non stop się zacina, próby zgłoszenia radaru nie udają się.
    > Mapa na iphone4 chodzi gożej niż googlemaps na starym iphone3g."
    >
    > Nie wiem jak interpretować to "gożej", czy to małolat przed
    > maturą czy pracownik go"ż"elni po rundzie testowania napojów ;-)

    mapa na androidowym telefonie chodzi rownie dobrze jak ta googlowa
    (z tym, ze jadac autem nie uzywam ani mapy yanosikowej, ani googlowej -
    probowalem i jednej i drugiej - obie daja od biedy rade, ale wole jednak
    normalna nawigacje off-line.

    > Zdaję sobie z tego sprawę. Planuję odblokować iPhone4 przed
    > następną wycieczką za granicę ale nie mogę się za to zabrać...
    > Trochę trzeba poczytać, i upewnić się, że sobie telefonu

    no przeciez chyba od 2 miesiecy to sprawdzasz - jesli to co piszesz
    mozna uznac za wyrazenie checi odblokowania 'jablka'

    > Muszę sobie jak będę w PL w grudniu wtedy zassać i posprawdzam...
    > A jakiego uchwytu używa samochodowego? Czy może coś polecić?

    nie wiem - moze trzyma na kolanach?

    > Czy w Polsce legalne jest przylepianie przyssawką takich gadżetów
    > do szyby przedniej? W niektórych stanach USA jest to nielegalne
    > i trzeba montować do deski rozdzielczej albo do wylotów wentylacji.

    w PL tak, jeszcze (ale przydaloby sie cos z tym zrobic widzac jak
    niektorzy maja ten ekran przylepiony do przedniej szyby na wysokosci
    wzroku - niemal przed soba)

    np. na Slowacji - jest zakaz (i dobrze).

    > Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...

    ???
    we aucie sluzbowym mam dedykowanego TomToma - zapewniam Cie, ze to jest
    off-line.

    > Telefony nie miały do pewnego czasu wystarczającej
    > mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
    > strategii omijania skrzyżowań czy rekalkulacji trasy
    > przy jakiejś zmianie w czasie rzeczywistym - odsyłały
    > tylko pozycję do serwera i instrukcje wracały z serwera.

    dobrze ze tego nie wiedza moje obecne nokie e51/e66/5230 oraz nie
    wiedzialy moje starenkie palmy Clie serii TJ a potem TH55

    > Lubisz obracanie mapy?? 8-) Ja ustawiam GPSa aby mapa
    > stała zawsze z północą na górze - jakoś dla mnie, z obracaniem
    > mapy w kierunku jazdy w nieznanym terenie łatwiej mi się jest
    > zgubić... Jesteś wtedy zdany na łaskę i niełaskę GPSa, który
    > przecież niezawsze dobrze informuje o drodze i wtedy
    > ciężko mi się odnaleźć i zdecydować szybko gdzie jechać...

    tak - bo chce wiedziec, czy skrecic w lewo/prawo a nie kalkulowac z mapy
    co zrobic by dojechac do celu (w koncu czegos oczekuje od nawigacji) -
    ale to zapewne sila przyzwyczajenia.
    W porzadnej nawigacji masz obracana mape, przyblizanie mapy przy
    manewrach, dodatkowo pokazany kierunek do celu oraz ew. wskaznik w
    stosunku do stron swiata. Nie wiedziales o tym?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2011-11-16 09:55:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-11-16 00:12, Pszemol pisze:
    > "TomWi" <u...@o...pl> wrote in message

    > Jak się nazywa taka aplikacja na Androida?

    TimeRecording

    ale na markecie jest tego sporo - co za problem sprawdzic samemu?

    --
    pozdr
    Adam (AL)