    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Date: Wed, 16 Nov 2011 10:15:35 -0600

    "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> wrote in message
    news:ja0mh3$dmr$1@inews.gazeta.pl...
    > Takim właśnie sposobem program do wyłapywania troli dał Ci 89% trafność.

    Zainteresowałbyś się lepiej jaki algorytm użyty jest w tym programie.

    > Potem będziesz sie zastanawiał czemu na podwórku nikt się z Tobą
    > nie che bawić....

    Nie przekładaj na mnie swoich doświadczeń z dzieciństwa.

    > Usenet też jakoś tak emanuje wrogością...

    Nie odbieram wrogości do mnie. Odbieram raczej Waszą ułomność
    w zdolności logicznego myślenia i niemożność pogodzenia się
    z prostym faktem że jeśli czegoś nie doświadczyliście na lokalnym
    podwórku nie znaczy że tego nie ma i nigdy nie było...

    Nawigacje online były i z jakichś powodów wciąż są oferowane.
    Dawniej można to było zrozumieć bo telefony były raczej mało
    pojemne i miały słabe procesory - dziś mają gigabajty danych
    i gigaherce więc takie usługi pewnie wkrótce znikną na rzecz
    aplikacji pracujących offline. Ja jednak wciąż widzę dużo zalet
    w nawigacji pracującej online, która może udostępnić użytkownikowi
    informacje o bieżącym stanie dróg, lokalnych korkach czy robotach
    drogowych - mapa offline którą nawet ściągnąłeś tydzień temu
    nie będzie miała informacji że gdzieś na trasie pękła rura i jest
    korek na 3km który można za wczasu ominąć nie wjeżdzając do tego
    konkretnego miasta tylko robiąc korzystny objazd 30km wcześniej.
    Takich rzeczy nawigacja offline Ci nie zapewni.
    Nie mówiąc już o usługach jakie oferuje yanosik.pl, czyli fotoradary,
    patrole policyjne i korki uliczne wstukiwane przez użytkowników
    w czasie rzeczywistym. Używając nawigacji offline odcinasz się od
    tego wszystkiego za cenę zaoszczedzonych paru groszy na dataplan.