    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Wielowpust/wielowypust
    Date: Thu, 12 Apr 2012 02:16:04 -0700 (PDT)

    On Wednesday, 11 April 2012 22:42:45 UTC+1, Pawel O&#39;Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Frezarke, "tymi rencami" przerobiona na CNC mam.

    > Robie naped do furtki przesuwanej. Silnik od wycieraczek ze slimakiem ma
    > takie wlasnie "wyjscie". Chce go uzyc do napedu, bedzie obracal kolem
    > zebatym z lancuchem (czesci rowerowe).
    > Na wale jest juz osadzona korba, ktora poruszala wycieraczkami i od
    > biedy moge ja przyspawac do stosownego kola, ale to takie nieeleganckie;-)

    Nie wiem jaki tam moment będzie, ale jeśli nieduży to wystarczy Ci niewielki odcinek
    zazębienia tego wielowypustu. Trzyosiówką możesz taki kształt wyfrezować, tyle że
    dość płytko. Albo policzysz albo spróbujesz i się przekonasz.

    > Czemu nie stosuje sie osadzania na cieplo, nie jest to
    > pewniejsze?

    Chciałeś elegancko, a teraz myślisz o nierozłącznym połączeniu skurczowym gdzie
    trzeba coś w piecu grzać, martwić się o stan obróbki cieplnej po takiej operacji itd.
    Jeśli chcesz mieć łatwo to łącz gładkie wałki, do tego sprzęgieł jest jak psów.
    Konrad