  • Data: 2009-11-26 11:45:58
    Temat: Re: Wieloportowa listwa przepięciowa
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:

    nagle wlaczenie przelacznikiem 30
    > odbiornikow mogloby powodowac zadzialanie bezpiecznika) ciaglego poboru
    > pradu wiec taka listwa tylko
    > bylaby sensowna do urzadzen o niskim poborze pradu - masz tyle urzadzen o
    > niskim poborze?

    Ale ja na chwilę obecną mam wwszystko podpięte w zasadzie do jednego
    gniazdka. Tyle, że wygląda to tak:

    1: 4 portowy rozdzielacz
    2: Do rozdzielacza 4 listwy
    3: Do 2 listw podpięte jeszcze dwie listwy.

    No i czasem zdarza mi się włączyć wszystko na raz, nigdy bezpieczniki
    nie siadły. Chyba, że jest różnica między podpinaniem tego w takiej
    konfiguracji a wpięciem wszystkiego bezpośrednio w jedną listwę?

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net