  • Data: 2011-09-28 01:02:11
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 23:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Co płaci w paliwie?
    > Raczej opłatę za to że chciał redystrybucji z podatków - czyli płacisz
    > za swoje utopie o darmowych drogach.

    Znowu z tymi darmowymi... Sam sobie przeczysz. Placisz za utrzymanie i
    budowe - czyli darmowe nie sa.

    > Dużo sensowniej byłoby i tą część z paliwa wyrzucić, armię urzędasów
    > zwolnić, a zwiększyć viatolla.

    Popieram w pełni.

    > A to Tobie o nazwę chodzi?
    > No sorry, ja się takimi zabawami przestałem zajmować gdzieś po wyjściu z
    > przedszkola.

    No jak ktos bierze ode mnie kase pod szyldem "zabieram ci kase na drogi"
    to chcialbym aby one byly. A nie zeby przyszedl jutro i powiedzial
    "zabralem ci kase na drogi a dzisiaj mi zaplac za to ze nimi jezdzisz".
    Albo rybki albo akwarium ;)

    > LOL !!!!
    > Polecony mieli Ci wysłać?

    Nawet jakby mieli wyslac kazdemu kto ma PJ - to co? Jaki bylby to koszt?
    5mln? 10mln? W miesiac odrobione na viatollach.

    A powazniej nieco mowiac:

    W takich celach robi sie spoleczne kampanie informacyjne, bo sa to
    sprawy dotyczace milionow osob. Ale widac ze ludzie za to odpowiedzialni
    maja nikle pojecie albo tak w d..ie narod. Bo pokornie jak zawsze zaplaci.

    > Przetargi na viatolle też rozpisywali z duuuużym wyprzedzeniem, ja np.
    > dawno doczytałem co się szykuje, żadnego nagle nie było.
    > A jak ktoś czytać nie chce, to czyj to problem?

    W tym kraju dziennie ile dziennie jest przetargow? Sledzisz wszystkie we
    wszystkich dziedzinach zycia? Bo ja nie, i nie na tej zasadzie to
    powinno funkcjonowac.
    Normalny kraj informuje swoich obywateli zeby zdazyli sie z tym
    oswoic. Ale u nas nie jest normalny kraj (niestety).

    --
    venioo
    GG:198909